بایدن در مورد ثروتمندان آمریکایی چه وعده‌ای داد؟

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۷:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۷۸۶۴
بایدن در مورد ثروتمندان آمریکایی چه وعده‌ای داد؟
وعده های جو بایدن برای افزایش مالیات بر درآمد صاحبان سرمایه آمریکایی در صورت پیروزی در انتخابات، باعث نگرانی تجار و ثروتمندان شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا از نشریه هیل، ثروتمندان و مشاغل پردرآمد آمریکا در حال آماده شدن با طرح های بایدن در مورد پرداخت مالیات بیشتر در صورت پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ هستند.

نامزد دموکرات ها کمتر از دو هفته مانده به انتخابات ریاست جمهوری از برخی از طرح های مالی دولت خود از جمله افزایش مالیان افراد ثروتمند کشور رونمایی کرد.

بایدن اعلام کرد که مالیات افراد و مشاغل ثروتمند را افزایش خواهد داد اما مالیات افراد با درآمد زیر ۴۰۰ هزار دلار را افزایش نخواهد داد.

اگرچه مشخص نیست که آیا بایدن چه مقدار نسبت به وعده های انتخاباتی خود روزهای بعد از پیروزی پایبند است اما از همین الان ثروتمندان در حال آماده شدن برای سیاست های مالیاتی جدید هستند.

ثروتمندان آمریکا به دنبال آن هستند تا در صورت تصمیم  دولت بایدن آنها برای به حداقل رساندن قبض های مالیاتی خود آماده باشند.

خورخ کاسترو که در سال ۲۰۰۸ در تیم انتقالی دولت باراک اوباما خدمت می‌کرد،  می گوید: بسیاری از مشاغل و سهامداران بویژه مشاغل پردرآمد، قطعاً به طور فعال ارزیابی می کنند که طرح ها می توانند برای آنها و تجارتشان چه معنی داشته باشد.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا ، نتایج اکثر نظرسنجی ها بیانگر شانس بیشتر بایدن نسبت به ترامپ است.

بر اساس یافته‌های این نظرسنجی ها، ۶.۵ درصد از رای دهندگانی که در دور نخست به ترامپ رای دادند، اکنون از بایدن حمایت می‌کنند و از میان رای‌دهندگان هیلاری کلینتون در سال ۲۰۱۶، ۳ درصد به ترامپ رای خواهند داد.

بر خلاف انتخابات چهار سال پیش، بایدن در میان مستقل‌ها ۴ درصد از ترامپ پیش است در حالیکه نظرسنجی موسسه پیو پس از انتخابات ۲۰۱۶ نشان داد که حامیان ترامپ در میان مستقل‌ها ۴۳ درصد در برابر ۴۲ درصد کلینتون بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز