نماینده مردم رشت در مجلس دهم:

دوستانی که تصور می‌کنند به درجه اجتهاد رسیده‌اند، از رهبری تبعیت کنند/ آقایان به جای عذرخواهی و اطاعت پذیری توییت می‌زدند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۵:۰۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۷۹۰۲
دوستانی که تصور می‌کنند به درجه اجتهاد رسیده‌اند، از رهبری تبعیت کنند/ آقایان به جای عذرخواهی و اطاعت پذیری توییت می‌زدند
نماینده مردم رشت در مجلس دهم در رابطه با واکنش رهبری به توهین نمایندگان نسبت به دولت گفت: امیدوارم برخی دوستان که در کرسی های مختلف سیاسی و اجتماعی هستند و تصور می کنند که به درجه اجتهاد رسیده اند، تبعیت از رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی»، نماینده مردم رشت در مجلس دهم، در گفت و‌ گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با واکنش رهبری به توهین نمایندگان نسبت به دولت گفت: جایگاه رهبری طبق قانون اساسی فصل الخطاب است؛ امیدوارم برخی دوستان که در کرسی های مختلف سیاسی و اجتماعی هستند و تصور می کنند که به درجه اجتهاد رسیده اند، تبعیت از رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند. 

او در رابطه با صحبت های ذوالنوری مبنی بر اینکه اطاعت از رهبری از اوجب واجبات است اما پیگیر حقوق مردم خواهیم بود، گفت: اطاعت از رهبری اما اگر ندارد اطاعت، اطاعت است مخصوصا برای افرادی که نسبت به دیگران ادعای بیشتری دارند و به هرکس که شبیه آنها نباشد، تهمت ضد ولایت فقیه می زنند و خود را ولایت مدار می‌دانند. شخصی مانند لاریجانی را می توان ولایت مدار دانست زیرا پس از آن یک شنبه سیاه رسماً پشت تریبون از رهبری عذرخواهی کرد و دیگر آن کار تکرار نشد و غرورش را هم حفظ کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: متاسفانه این فرهنگ وجود ندارد پس از صحبت های رهبری که پدرانه و بزرگ منشانه بود، آقایان در عوض عذرخواهی و اطاعت پذیری توییت می زدند؛ رهبری کاملا واضح صحبت کردند و این کار را اشتباه دانستند چه ایرادی دارد بگویید به اشتباهتان پی بردید و به توصیه رهبری، چشم بگویید؟ 

نماینده پیشین مجلس بیان کرد: رهبری درست فرمودند شرایط کشور، دشوار است. درست است که مردم گلایه هایی به دولت دارند اما در کوچه و خیابان از توهین به رییس جمهور ناراحت بودند و مدام گلایه می کردند.

او خطاب به توهین کنندگان افزود: وقتی مردم و رهبری ناراضی هستند چه اشکالی دارد عذر خواهی کنید و بگویید تابع احساسات صحبت کردید. 

نماینده مجلس دهم در مجلس در پایان اظهار کرد: رهبری در پیام خود فرمودند از تقابل و‌ تخریب و بداخلاقی پرهیز کنید و به سمتی بروید که کشور از این چالش، رها شود. امیدوار هستم بعد از این همه سال این فرمان رهبری را بشنوند و تفسیر دیگری نکنند.4

نظر شما