اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۹:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۹۰۲۷
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

وزیر صمت خبر داد؛

نظارت جدی وزارت صمت بر افزایش قیمت‌ها/ با گران فروشان برخورد می‌کنیم

وزیر صمت در حاشیه جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارشی از وضعیت کالاهای اساسی و کالای های مردم و وضعیت قیمت و نظارت بر کالاها، ارایه دادیم.


///

کاردار فرانسه به وزارت امور خارجه احضار شد

«فلوران ایدالو»، کاردار موقت فرانسه در تهران در اعتراض به اصرار مقامات فرانسوی به حمایت از انتشار کاریکاتورهای اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم(ص) به وزارت امور خارجه احضار شد.


///

نماینده مردم نجف آباد در مجلس:

نظری در مورد لایحه جامع انتخابات نداریم/ بررسی لایحه دولت در کمیسیون منتفی است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: بررسی لایحه دولت در کمیسیون منتفی است زیرا در اصلاح قانون انتخابات به صورت جز به جز بررسی کرده ایم و برایش وقت گذاشته ایم، دولت می‌تواند پیشنهادات خود را ارائه بدهد.


///

دبیرکل حزب جمهوریت:

کاندیدای اصلاح طلبان برای 1400، باید اصلاح طلب باشد/ شرایط مناسبی میان اصلاح طلبان حاکم نیست/ جبهه هماهنگی اصلاحات باید ابتکار عمل را به دست بگیرد

دبیرکل حزب جمهوریت گفت: اصلاح طلبان باید اصل را بر این قضیه بگذارند که کاندایشان برای 1400، اصلاح طلب باشد.


///

نماینده پیشین مجلس:

برخی با عادی کردن توهین و تهمت می‌خواهند روی آنتن اخبار باشند!/ برخی می‌گویند ما خیلی انقلابی هستیم، پس توهین برایشان عادی می‌شود/ نباید جلسات مخفی برگزار شود

نماینده پیشین مجلس گفت: برخی همواره با پیروی از نفس اماره می خواهند روی آنتن اخبار است از این رو توهین و تهمت برایشان عادی است.


///

رییس کمیسیون عمران مجلس خبر داد؛

قرار گرفتن زمین رایگان در اختیار دهک‌های پایین/ طرح جهش تولید مسکن به هیات رئیسه ارسال شد/ حدود 40 درصد از پیمایش کامیون‌ها به صورت خالی انجام می‌شود

رییس کمیسیون عمران در رابطه با قرار گرفتن زمین در اختیار دهک های پایین جامعه گفت: جامعه هدف ما اقشار فاقد مسکن است و این شامل دهک های پایین می شود.


///

با حکم رئیس‌جمهور؛

علیرضا رئیسی به عنوان سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا منصوب شد

رئیس جمهور در حکمی با انتصاب علیرضا رئیسی به عنوان «سخنگوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا»، تاکید کرد که از این تاریخ، تنها مرجع موثّق و قابل استناد در مورد اعلام برنامه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، سخنگوی ستاد خواهد بود.


///

با حکم رئیس جمهور؛

رحمانی فضلی به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب شد

رئیس جمهور در حکمی رحمانی فضلی وزیر کشور را به عنوان «فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا» منصوب کرد و از وی خواست اقدامات قرارگاه را با توجه به وظایف و اولویت‌های هشتگانه، برنامه‌ریزی و اجرا نموده و نتایج آن را مستمرا گزارش کند.


///

وکیل سابق پرونده برادران افکاری:

حدود 50 روز است که برادران افکاری خارج از بند عمومی زندان هستند/ رئیس قوه قضاییه با صدور دستورالعمل‌هایی برای رعایت حقوق متهمین و زندانیان درصدد اصلاح قوه قضاییه است

وکیل سابق پرونده برادران افکاری گفت: در حال حاضر رئیس قوه قضائیه با انجام اصلاحاتی نظیر صدور دستورالعمل‌هایی برای رعایت حقوق متهمین و زندانیان نشان داده که درصدد اصلاح قوه قضائیه و برطرف کردن این ضعف‌ها و کاستی‌ها است.


///

عضو حزب پایداری:

زیرساخت‌های حضور زنان در ریاست جمهوری فراهم نیست/ وحید دستجردی در وزارت بهداشت قابلیت‌های خود را نشان داد

عضو حزب پایداری گفت: برای کامل شدن زمینه‌ها جهت حضور زنان در قامت ریاست جمهوری به زمان بیشتری نیاز داریم، ممکن است صحبت‌هایی در مورد حضور زنان در ریاست جمهوری مطرح باشد اما زیرساخت‌ها فراهم نشده است.


///

برای حل مناقشه قره باغ؛

عراقچی به باکو، مسکو، ایروان و آنکارا سفر می‌کند

سخنگوی وزارت امورخارجه از سفر منطقه‌ای عراقچی معاون سیاسی وزارت امورخارجه برای پیشبرد ابتکار ایران برای حل مناقشه قره باغ به باکو، مسکو، ایروان و آنکارا خبر داد.


///

سخنگوی دولت:

ضریب ابتلا به کرونا به ۹ برابر رسیده است/ بستن راه نفوذ فقط با شعار ممکن نیست

سخنگوی دولت گفت: خصوصیات بحرانی کرونا در طول زمان رو به افزایش است و اثر شدید و ریسک بالا دارد، جهش ویروس غیرقابل پیش بینی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز