وزیر راه و شهرسازی:

لیست خانه‌های خالی را از طریق سیستم برای سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۹۳۷۶
لیست خانه‌های خالی را از طریق سیستم برای سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم
وزیر راه و شهرسازی گفت: لیست خانه های خالی را از طریق سیستم برای سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم و خدمت رییس سازمان امور مالیاتی هم عرض کردم که اگر مشکلی و یا ابهامی دارند، برای ما اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: روندی که مردم عزیز افتتاح حساب می کنند و پول واریز می کنند، روند مناسب تری شده و سرعت گرفته است. با افتتاح سراسری که انجام دادیم و اطلاع رسانی یکپارچه ای که صورت گرفت ما در دو گروه اصلی مردم را تعیین تکلیف کردیم. یکی کسانی که زمین در اختیارشان قرار گرفته بود در مجموع 35 هزار نفر هستند که زمین هایشان را تحویل گرفتند و در حال ساخت و یا در حال تحویل گرفتن هستند که بتوانند ساخت و ساز، انجام دهند. 265 هزار نفر هم به پروژه ها معرفی شدند و یا در حال معرفی هستند که در حقیقت بعد از اینکه، پرونده تشکیل می دهند به پروژه متصل شوند که بخشی از این ها، خانه هایشان ساخته و تحویل شده است. امیدوارم هستیم مردم پرداخت های خودشان را به موقع و سریع انجام دهند تا سازنده بتواند با وامی که از بانک برایشان تخصیص دادیم، پروژه را تکمیل کند و در زمان بندی انشاالله این 400 هزار نفری که متعهد هستیم، خانه هایشان را به یاری خدا تحویل بگیرند و در آن مستقر شوند.

او با اشاره به مالیات بر خانه های خالی بیان کرد: این موضوع در سامانه جامع املاک مورد بهره برداری قرار گرفت. ما در دو مرحله تاکنون لیست خانه های خالی را از طریق سیستم برای سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم و خدمت رییس سازمان امور مالیاتی هم عرض کردم که اگر مشکلی و یا ابهامی دارند، برای ما اطلاع رسانی کنند. از نظر ما این لیستی که الان در اختیارشان قرار گرفته یک لیست پالایش شده است که می توانند، تصمیمات اجرایی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز