اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۹:۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۸۱۹۵۷
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

سخنگوی وزارت خارجه:

"ظریف" فردا عازم امریکای لاتین می‌شود

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ظریف به منظور شرکت در مراسم تحلیف رییس جمهور بولیوی فردا عازم سفری به امریکای لاتین خواهد شد و بعد هم سفر به کوبا و ونزوئلا را در برنامه های خود دارد.


///

پیشتازی بایدن در ۳ ایالت مهم و تاثیرگذار

نظرسنجی جدید رویترز-ایپسوس حاکی است جو بایدن نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در سه ایالت مهم و تعیین کننده پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان که دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶ با اختلاف اندکی به پیروزی رسیده بود، همچنان پیشتاز است.


///

رییس کمیسیون شوراها در مجلس:

قانونگذاری کت و شلوار نیست که به قد و قامت افراد بیاید/ نمی‌خواهیم کلاه بر سر مردم برود/ وای به حال آن فردی که بگوید، انتخابات مهندسی شده است/ امکان تغییر سن کاندیداها وجود دارد

رییس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: وای به حال آن فردی که بگوید، انتخابات مهندسی شده است؛ این افراد شرایط و قانون را در راستای منافع فردی و گروهی خود تفسیر می کنند.


///

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

نمایندگان زمانی راه قانون‌گذاری را پیدا می‌کنند که دوره مجلس به پایان می‌رسد/ دوست و رفیق بازی‌ها، باعث می‌شود نمایندگان جایگاهی را کسب کنند/ نقدها به مجلس وارد است

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در ابتدای مجلس هنوز گرمی تنور انتخابات وجود دارد و نمایندگان اظهارنظرهای می کنند ولی پس از آن نمایندگان، راه قانون گذاری را پیدا می کنند که دیگر در آن زمان، دوره آنها پایان می یابد.


///

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

حضور نهادهای دینی و نظامی در رقابت‌های سیاسی مردم را دلسرد می‌کند/ تجربه احمدی نژاد باعث کناره گیری جامعه مدرسین شد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: نهادهای دینی و نظامی که اساسا کار آنها فراجناحی و فراسیاسی است، باید به وظایف اصلی خود بپردازند و با ورود به دسته بندی های سیاسی متضرر می شوند.


///

روحانی در پیام تبریک به سران کشورهای اسلامی برای میلاد پیامبر اسلام(ص):

توهین به پیامبر اسلام توهین به ارزش‌ها، اخلاق و آزادی است/ پیروی از راه و رسم رسول اکرم(ص) می‌تواند راهگشا در مواجهه با ناملایمات موجود جهان باشد

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به سران کشورهای اسلامی فرا رسیدن میلاد خجسته خاتم‌الانبیاء حضرت محمد (ص)، پیامبر صلح و دوستی و اسوه پاکی را تبریک گفت.


///

روحانی در پیامی به مناسبت افتتاح پروژه آبرسانی به شهرستان سرخه:

تامین آب مورد نیاز منطقه بواسطه قرارگرفتن در حاشیه کویر و به تبع آن کمبود نزولات جوی، از اهمیت مضاعفی برخوردار است

رئیس جمهور در پیامی به مناسبت افتتاح پروژه آبرسانی شهرستان سرخه، تامین آب مورد نیاز این منطقه بواسطه قرار گرفتن در حاشیه کویر و به تبع آن کمبود نزولات جوی را دارای اهمیتی مضاعف برشمرد و تاکید کرد: مردم فهیم ضمن سازگاری با این شرایط اقلیمی ، با صرفه جویی و پرهیز از اسراف و هدر دادن آن، همواره قدردان این نعمت بزرگ الهی بوده اند.


///

پیام مقام معظم رهبری به خانواده شهید فهمیده

رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید محمد حسین فهمیده پیامی به خانواده این شهید ارسال کردند.


///

فعال سیاسی اصولگرا:

اصولگرایان هنوز درباره محسن رضایی برای 1400 اتفاق نظر ندارند/ اصولگرایان به این راحتی کاندیداهای خود را معرفی نمی‌کنند/ انتخاب رضایی به شرط عدم کاندیداتوری رئیسی و قالیباف

فعال سیاسی اصولگرا گفت: درباره محسن رضایی در حال حاضر بین اصولگرایان اتفاق نظر وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز