معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

۵۰ هزار زن روستایی برای تولید محصولات سالم آموزش دیدند

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۲۵۹۷
۵۰ هزار زن روستایی برای تولید محصولات سالم آموزش دیدند
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در حال حاضر 50 هزار زن روستایی برای اینکه محصولات سالم و استاندارد تولید کنند، آموزش دیده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «معصومه ابتکار»، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: این هفته یک موافقت نامه ای را با آقای دکتر سلطانی فر در ادامه همکاری هایی که با وزارت ورزش و جوانان برای ارتقا و بهبود وضعیت زنان روستایی داریم، امضا کردیم.

او افزود: هدف از این کار حل مشکلات ناشی از سختی کار زنان روستایی است. براساس این توافق‌نامه ما حدود ۲ هزار نفر مربی را برای آموزش زنان روستایی در نظر گرفتیم تا این زنان روستایی بتوانند، با ورزش و سواد لازم، شاخص‌های کیفیت زندگی خود را ارتقا بدهند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: ما برای زنان روستایی در دولت دوازدهم اقدامات متعددی انجام دادیم که یکی از آنها همکاری با وزارت جهاد کشاورزی است. در حال حاضر 50 هزار زن روستایی برای اینکه محصولات سالم و استاندارد تولید کنند، آموزش دیده اند. همینطور صندوق های خرد اعتباری زنان روستایی توسعه پیدا کرده است. از طرف دیگر با نهضت سواد آموزی برای توسعه سطح سواد و آموزش زنان روستایی طرح هایی داریم و دستاوردهای خوبی داشتیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز