فاصله شکننده ترامپ با بایدن در ایالت جورجیا

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۲۰:۳۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۳۲۲۸
فاصله شکننده ترامپ با بایدن در ایالت جورجیا
گزارش شبکه خبری "سی. ان. ان" حاکی است با ادامه شمارش آرا پستی، برتری ترامپ در ایالت جورجیا کاهش یافته و بسیار شکننده شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، از "سی. ان. ان"، یک مقام انتخاباتی ایالت جورجیا روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری کوتاه به خبرنگاران گفت: در این ایالت بیش از ۶۰ هزار برگ رای که به صورت پستی ارسال شده هنوز شمارش نشده است.

بر پایه این گزارش فاصله آرای جو بایدن و دونالد ترامپ در ایالت جنوبی جورجیا به حدود ۱۸ هزار رای رسیده است که این اختلاف ۲ روز قبل حدود ۳۰۰ هزار رای بود.

دونالد ترامپ با شمارش ۹۸ درصد آراء همچنان پیشتاز است اما بنا بر گزارش‌ها، آرای باقی مانده اکثرا در مناطقی مانند فولتون و کلایتون به صندوق ریخته شده که در انتخابات‌های قبل دموکرات‌ها اغلب آرای بیشتری کسب کرده‌اند.

سی ان ان می‌گوید در بخش فولتون که چندین هزار رای هنوز شمارش نشده،  جو بایدن نزدیک به ۷۳ درصد آرا را از آن خود کرده و در شهرستان کلایتون هم که چند هزار رای هنوز شمارش نشده بایدن ۸۵ درصد آرا را کسب کرده است با این حال گزارشگر "سی. ان. ان" می‌گوید این شرایط تضمین نمی‌کند که جو بایدن ۸۵ درصد آرا پستی منطقه را کسب کند.

ایالت جورجیا ۱۶ رای الکترال دارد.

 

نظر شما