طرح حمله مسلحانه به مرکز شمارش آرا در پنسیلوانیا خنثی شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۳۴۲۷
طرح حمله مسلحانه به مرکز شمارش آرا در پنسیلوانیا خنثی شد
دو فرد مسلح از ایالت ویرجینیا که برای حمله به مرکز شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا صدها کیلومتر را طی کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به گزارش تارنمای روزنامه دیلی میل، پلیس شهر فیلادلفیا دو فرد مظنون به اجرای طرح حمله به مرکز شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا را پنجشنبه شب (به وقت محلی) دستگیر کرده است.

موضوع حمله به مرکز شمارش آرا در ایالت ویرجینیا که هنوز در حال فعالیت است، از طریق یکی از اعضای خانواده یکی از این دو فرد دستگیر شده به پلیس اطلاع داده شده است. کارکنان در داخل مرکز شمارش آرا در حال شمارش آرای صدها هزار رای ساکنین فیلادلفیا بودند.

این دو فرد مسلح حدود 483 کیلومتر از ایالت ویرجینیا تا شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا را برای اجرای این طرح پیموده بودند.

ایالت پنسیلوانیا یکی از زمین‌های مبارزه نزدیک بین دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و جو بایدن نامزد حزب دموکرات است؛ به نظر می‌رسد دو فرد مسلح که احتمالا از حامیان ترامپ هستند با نگرانی از پیش افتادن بایدن در شمارش کلی آرا قصد حمله به مرکز شمارش آرا در این ایالت را داشتند.

ترامپ روز چهارشنبه با پیش بودن ۶۷۵ هزار رای در پنسیلوانیا پیروزی خود در این ایالت را اعلام کرده بود اما در حال حاضر با شمارش ۹۷ درصد آرا اختلاف بین دو نامزد به ۱۸ هزار رای کاهش یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز