دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

سرزمین اشغالی فلسطین آزاد خواهد شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۲۰:۰۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۳۴۸۴
سرزمین اشغالی فلسطین آزاد خواهد شد
دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: مقاومت فلسطین و امت اسلامی همه سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد خواهند کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حسین امیرعبداللهیان» اقدامات چراغ خاموش رژیم صهیونیستی در الحاق شهرها و روستاهای کرانه باختری را اقدامی بر خلاف قطعنامه ها و قوانین بین المللی و تجاوزی بی‌شرمانه و گستاخانه از سوی صهیونیست‌ها توصیف کرد که تحت پوشش خیانت تعداد اندکی از کشورهای عربی در حال انجام است.

وی تخریب روستای فلسطینی «همسه البقیه» در کرانه باختری، و بی‌خانمان کردن دهها تن از ساکنان روستا، از جمله ۴۱ کودک را جابه‌جایی اجباری (اشغالگری و غصب) فلسطینیان خواند که در ادامه جنایات ضد بشری صهیونیست ها رخ می‌دهد.

امیرعبداللهیان کشورهای عربی که به رژیم صهیونیستی دست دوستی داده اند را در این جنایت ضدانسانی شریک و مسئول دانست و به رژیم صهیونیستی هشدار داد: بی تردید مقاومت فلسطین و امت اسلامی دست اشغالگران را قطع و همه سرزمین اشغالی فلسطین را آزاد خواهند کرد.

دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس از همه مجالس اسلامی، سازمان‌های مردم نهاد و سازمان‌های بین المللی و حامیان فلسطین خواست که این تجاوز خودسرانه صهیونیست‌ها را قویا محکوم کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز