سخنگوی بایدن: ترامپ را از کاخ سفید بیرون می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۷:۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۳۵۴۸
سخنگوی بایدن: ترامپ را از کاخ سفید بیرون می‌کنیم
منابع فرانسوی گزارش دادند که سخنگوی جو بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد صورت امتناع ترامپ از قبول شکست در انتخابات، او را از کاخ سفید «بیرون» می کنیم چرا که او بارها ادعا کرده شکست را قبول نکرده و کاخ سفید را ترک نمی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از منابع فرانسوی، سخنگوی جو بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری  ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد که در صورت امتناع ترامپ از قبول شکست در انتخابات، او را از کاخ سفید «بیرون» می کند.

«اندرو بیتس» سخنگوی جو بایدن گفت: آمریکایی ها درباره نتیجه این انتخابات تصمیم خواهند گرفت.

وی افزود: مقامات آمریکایی کاملاً قادر به اخراج متجاوزان از کاخ سفید هستند.

 منابع فرانسوی گزارش دادند به نظر می رسد ترامپ قصد دارد نتایج آراء صندوق های رای را به چالش کشیده و مسند قدرت خود در کاخ سفید را ترک نکند.

پیش تر چندین رسانه آمریکایی گزارش دادند ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بارها اعلام کرده که قصد ندارد دفتر کار خود در کاخ سفید را ترک کند.

به گفته سی ان ان، ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری  ۲۰۲۰ آمریکا، سخنرانی شکست در انتخابات را آماده نکرده و در مکالمات با همکاران خود در روزهای اخیر؛ مدعی شده که او قصد واگذاری انتخابات را ندارد.

تارنمای رسانه آمریکایی Vanity Fair گزارش داده است که دونالد ترامپ در محافل خصوصی اعتراف کرده است که روند انتخابات به نفع او  پیش نمی رود اما او بر این عقیده است که «یک جنگ طولانی مدت حقوقی و جنجال به پا کردن درمورد تقلب در انتخابات به حد کافی در سطح جامعه تردید ایجاد می کند تا او امکان رد کردن نتایج انتخابات را بیابد.

سی ان ان به نقل از یک منبع نزدیک به ترامپ افزود: او در حالت آماده باش جنگی قرار داد؛ چراکه تصور می کند جنگیدن ورق را به نفع او بر می گرداند.

نظر شما