سناتور ایالت ورمونت آمریکا:

پیروزی آشکار جو بایدن در انتخابات را جشن می‌گیریم

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۳:۲۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۳۹۰۲
پیروزی آشکار جو بایدن در انتخابات را جشن می‌گیریم
سناتور ایالت ورمونت آمریکا در توییتر خود تاکید کرد که ما پیروزی آشکار جو بایدن در انتخابات را جشن می‌گیریم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، «برنی سندرز»، سناتور دموکرات آمریکایی، در توییتر خود گفت: ما پیروزی آشکار جو بایدن در انتخابات را جشن می‌گیریم اما می‌دانیم که مبارزه ما پایان نیافته و تازه آغاز می شود.

برنی سندرز در این توییت فیلمی را نیز منتشر کرد و ضمن اشاره به پیروزی احتمالی جو بایدن تصریح کرد: همزمان با اینکه در حال صحبت با شما هستم، جو بایدن در مسیر پیروزی در پنسیلوانیا، جورجیا، اریزونا و نوادا و به دنبال آن تبدیل شدن به رئیس جمهور منتخب آمریکا قرار دارد.

سناتور ایالت ورمونت درباره نقش سازمانهای مردمی گفت: شما تماس تلفنی برقرار کردید، پیامک دادید و رأی‌دهندگان را ثبت کردید. تجمعات مجازی برگزار کردید و هرجا ممکن بود  به درب خانه‌های افراد رفتید. شما اهمیت این انتخابات را می‌دانستید و هر آنچه که ممکن بود و حتی بیشتر از آن انجام دادید. شما با یکدیگر حمایت گسترده‌ای برای بایدن در میان جوانان، رنگین‌پوستان، طبقه کارگر جامعه ما ایجاد کردید.

سندرز سپس در ادامه قدردانی از سازمانهایی که برای پیروزی بایدن تلاش کردند، افزود: به نظر من پیروزی بایدن بدون بدون تلاش‌های خارق العاده شما امکانپذیر نبود و من می‌خواهم از شما بخاطر تلاش بیش از حد و باورنکردنی شما قدردانی کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز