روسیه و ترکیه توافق نامه حمل و نقل جاده ای امضا کردند

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۹:۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۴۶۸۹
روسیه و ترکیه توافق نامه حمل و نقل جاده ای امضا کردند
وزارت حمل و نقل فدراسیون روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور و ترکیه توافق نامه جدیدی در مورد حمل و نقل جاده ای بین المللی امضا کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش وزارت خانه در بیانیه امروز یکشنبه خود یادآور شد که سند جدید به افزایش حمل و نقل جاده ای مسافر و کالا  بین دو کشور کمک خواهد کرد

این وزارتخانه گفت:"این سند  که حمل و نقل جاده ای را بین دو کشور را به روز و واقعی می کند،  جایگزین توافق نامه امضا شده بین اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی شوروی و ترکیه در سال 1988 می شود. "

وزارت حمل و نقل روسیه همچنین خاطر نشان کرد که سند جدید کاملاً با اصول مشارکت بین المللی مطابقت دارد و به افزایش تردد مسافر و بار و در نهایت توسعه بیشتر تجارت کمک خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه این توافق نامه روابط بین روسیه و ترکیه در زمینه ترافیک جاده ای بین المللی را به سطح کیفی جدیدی می رساند و مساعدترین شرایط را برای حمل و نقل جاده ای بین المللی برای شرکت های حمل و نقل هر دو کشور ایجاد می کند. "

این توافق در مسکو  بین  الکسی سمیونوف معاون وزیر حمل و نقل  فدراسیون روسیه و مهمت سامسار سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری ترکیه در مسکو امضا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز