درخواست شورای روابط آمریکایی_اسلامی از جو بایدن

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۰:۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۴۷۰۱
شورای روابط آمریکایی – اسلامی که بزرگترین سازمان مدافع حقوق مدنی مسلمانان در ایالات متحده است، ضمن تبریک پیروزی جو بایدن رئیس‌جمهوری منتخب این کشور، از دولت بعدی آمریکا خواست به سیاست‌های مهاجرتی تبعیض‌آمیز پایان دهد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به گزارش تارنمای شورای روابط آمریکایی –اسلامی، این شورا با صدور بیانیه ای، مقام های بعدی کاخ سفید را به ارتقا سطح حقوق مدنی، اعمال برابری نژادی، اتخاذ سیاست خارجی عادلانه و گنجاندن مسلمانان آمریکا در نقش های متنوع دولتی ترغیب کرد.

«نهاد عواد» مدیر اجرایی ملی این شورا در این بیانیه آورد: شورای روابط آمریکایی – اسلامی به جو بایدن رئیس جمهوری منتخب پیروزی اش و راه اندازی مبارزه انتخاباتی فراگیر با تمرکز بر وحدت ملت ما را تبریک می گوید.

در ادامه این بیانیه آمده است: بایدن رئیس جمهوری منتخب درمورد پایان ممنوعیت اعمال شده بر مسلمانان در اولین روز کاری اش و پرداختن به مساله تبعیض مذهبی و نژادی وعده داده است. ما قصد داریم به دیگر رهبران مسلمان آمریکایی و سازمان ها در تضمین اینکه دولت بایدن به این تعهدات عمل می کند، بپیوندیم. ما همچنین در نظر داریم از دولت مان در هنگام خطا مسئولیت بخواهیم.

عواد گفت که جامعه مسلمانان آمریکایی، یک منبع مهم برای سیاستگذاری ملی و ایالتی هستند و از کنگره و رئیس جمهوری منتخب می خواهند اصلاحات مربوط به حقوق مدنی را به اجرا گذارند.

این شورا همچنین از تیم بایدن خواست به سیاست های مهاجرتی تبعیض آمیز همچون ممنوعیت سفر مسلمانان و آفریقایی تبارها به آمریکا و قانون جلوگیری از سفر تروریست ها مصوب سال ۲۰۱۵میلادی پایان دهد.

در بیانیه مزبور همچنین از دولت بعدی آمریکا خواسته شده است دسترسی برابر مسلمانان آمریکا به کمک های ایالتی و فدرال موجود برای مبتلایان به کووید –۱۹ را تضمین و در تمهیدات استخدامی دولت فدرال برابری اعمال کند.

شورای روابط آمریکایی – اسلامی، بزرگترین سازمان دفاع از آزادی های مدنی مسلمانان است که وظیفه محافظت از حقوق مدنی، ارتقا سطح درک از اسلام، ترویج عدالت و قدرت بخشی به مسلمانان آمریکا را برعهده دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز