مری ترامپ:

ترامپ احساس بی مصرفی می کند!

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۲۰:۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۴۷۰۳
ترامپ احساس بی مصرفی می کند!
برادرزاده رئیس جمهوری آمریکا در یادداشتی برای نشریه آبزرور تحمل نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا برای عمویش را بسی دشوار توصیف کرد و گفت:‌دونالد ترامپ نگران تبدیل شدن به یک فرد بی مصرف است.

به گزارش گروه‌ خبر خبرگزاری برنا،  «مری ترامپ» در این یادداشت نوشته است: رفتار غول‌پیکرترین و شکننده‌ترین فرد روی زمین با شکست در انتخابات این است که اصلا به آن محل نمی‌کند.

‌سخنرانی عموی من در شب انتخابات نه تنها سراسر دروغ بلکه عمیقا خطرناک بود. ممکن است یک عضو جمهوری‌خواه مشروعیت انتخابات را به چالش بکشد اما طرح این مطلب از سوی رئیس دولت و عواقب آن را نباید دست‌کم گرفت.

این کاری است که ترامپ می‌خواهد انجام دهد: تسلیم نخواهد شد، هرچند اهمیتی نداشته باشد. بدتر اینکه او خود را درگیر واگذاری مسالمت آمیز قدرت نخواهد کرد و با کینه چیزها را می‌شکاند.

این عضو خانواده ترامپ در تشریح رفتار کینه‌توزانه و خشن عمویش توضیح داد: پس از فوت پدربزرگم، او بیمه درمانی خانواده ما را قطع کرد؛ آن هم درست زمانی که برادرزاده‌ام دم به دقیقه نیازمند پرستار بود و ما از عهده تامین مخارج آن بر نمی‌امدیم. او چنین آدمی است.

او حالا ذره ذره آب می‌شود. قبلا در چنین وضعیتی نبوده است. جالب اینجاست که ترامپ در تمام طول زندگی هرگز چیزی را به صورت قانونی به دست نیاورده است اما چون با این روش توانمند شده چیزی را هم از دست نداده است.

ترامپ تیپ آدمی است که معتقد است اگر با دوز و کلک پیروز شوی، شایسته پیروزی هستی. اما حالا تاکتیک‌های او به خودش بازگشته است.  

برادر زاده ترامپ در ادامه این یادداشت نوشته است: عمویش از جمهوری‌خواهان خواست تا به‌صورتی پستی در انتخابات شرکت نکنند اما نتیجه این شده که او در چند روز گذشته ذره ذره طعم این فاجعه را چشیده است. احتمالا چیزی شبیه به شکنجه تدریجی بوده اما این وضعیتی است که خودش ایجاد کرد.

اینکه جمهوری‌خواهان در انتخابات کنگره و سنا عملکرد بهتر از حد انتظار داشتند او را عصبانی کرده است. چون این بدین معناست که مردم در انتخابات به ترامپ رای ندادند اما نه لزوما به حزب جمهوری خواه و این نمکی است که بر زخم او زده می‌شود.

«مری ترامپ» سپس با اشاره به فاصله‌گرفتن نزدیکان ترامپ، قطع سخنرانی او در برخی شبکه های تلویزیونی و هشدار توئیتر درباره پیام‌های اخیر او نوشت: شاید دو ماه نیم دیگر کابوسی را (که در جریان مراسم تحلیف ریاست جمهوری)  انتظار داریم رخ ندهد. اما من به شدت نگران هستم چون او تا حدی پیش خواهد رفت که مشروعیت دولت جدید را نادیده گرفته و چند فرمان اجرایی صادر خواهد کرد.

به گفته این عضو خانواده ترامپ، اوضاع بعد از ۲۰ ژانویه(یک بهمن) رئیس جمهوری فعلی آمریکا تاریک خواهد بود. او ۴۰۰ میلیون دلار بدهی دارد، درحالی که او تاکنون بدهی کسی را پس نداده است. وضعیت تجاری او نابسامان است و او برند ترامپ را نابود کرده است. لذا دور و بری‌های او هم از وی فاصله خواهند گرفت.

«مری ترامپ» افزود: البته ترامپ دوست‌های چندانی ندارد و حتی فرزندانش هم می دانند که رابطه‌ با پدرشان شرطی و تجاری است. من سال ۲۰۱۶ که ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شد گفتم می‌خواهم نامم را عوض کنم. حالا گمان می‌کنم آن‌ها هم ناگزیر هستند نامشان را تغییر دهند.

وی در پایان نوشت: اینکه ترامپ می‌گوید برای انتخابات سال ۲۰۲۴ دوباره شرکت خواهد کرد، برای حفظ قیافه و بهانه‌ای برای انحراف اذهان عمومی است که او احتمالا زندانی می‌شود. اما چیزی که برای ترامپ وخیم تر است این است که او به یک انسان بی مصرف تبدیل خواهد شد و بعید می‌دانم بتواند هرگز از این مساله کمر راست کند.    

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز