نمایندگی کشورمان نزد دفتر سازمان ملل خواستار شد؛

آمریکا کسانی که در ترور سردار سلیمانی دست داشتند، محاکمه کند

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۲۳:۵۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۸۵۳۴۵
آمریکا کسانی که در ترور سردار سلیمانی دست داشتند، محاکمه کند
نمایندگی کشورمان نزد دفتر سازمان ملل در رشته توییتی توصیه‌هایی را به ایالات متحده ارائه داد.

به گزارش برنا، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی در ژنو روز دوشنبه دررشته توییتی با ارائه توصیه‌هایی برای ایالات متحده نوشت: [آمریکا] تمام کسانی را که در ترور غیرقانونی و مجرمانه ۵ تبعه ایرانی از جمله قهرمان ضد تروریسم ژنرال قاسم سلیمانی دست داشته‌اند محاکمه کند.

از تحمیل اقدامات قهری یکجانبه و تحریم علیه دیگر کشورها دست بکشد چراکه تنها باعث گسترش نقض بنیان حقوق بشر شده است. با النا دوهان، گزارشگر ارشد سازمان ملل در خصوص اقدامات قهری یکجانبه همکاری داشته باشند. به حبس اختیاری بسیاری از ایرانیان به اتهام‌های ساختگی نقض تحریم‌های نامشروع این کشور پایان دهد.

اقدامات قانونی، اجرایی و قضایی برای پایان دادن به نژادپرستی و تبعیض نژادی اصولی و بنیادی علیه اقلیت‌ها از جمله آفریقایی‌های آمریکا اتخاذ کند. به قتل‌های مستبدانه و اقدامات برون‌ دادگاهی در سراسر جهان توسط پهباد پایان دهد.

با دیوان کیفری بین‌المللی برای تحقیق در خصوص جنایات جنگی انجام گرفته توسط ارتش آمریکا همکاری داشته باشد، از تصمیم خود برای تحریم دادستان‌های دیوان کیفری بین‌المللی بازگردد، به شریک جرم بودن در قساوت‌های عربستان سعودی علیه مردم یمن و رژیم اسرائیل علیه فلسطینی‌ها پایان دهد و فروش تسلیحات به عربستان سعودی و رژیم اسرائیل را متوقف کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز