سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد؛

بررسی ابعاد مختلف انتخابات آمریکا در نشست مشورتی با کارشناسان

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۵۸۹۵
بررسی ابعاد مختلف انتخابات آمریکا در نشست مشورتی با کارشناسان
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از برگزاری نشست مشورتی کمیسیون با اساتید دانشگاه و کارشناسان درباره پیامدهای سیاسی و اجتماعی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

به گزارش برنا،  ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در تشریح نشست امروز سه شنبه 20 آبان ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اساتید دانشگاه و کارشناسان در خصوص انتخابات آمریکا و پیامدهای آن در سیاست خارجی ایالات متحده، به خبرنگار برنا گفت: در هفته جاری نمایندگان در حوزه های انتخابیه به سر می برند اما با توجه به اهمیت موضوع، نشست مشورتی را برگزار کردیم و تعدادی از نمایندگان که امکان حضور داشتند، در جلسه شرکت کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: آقایان فواد ایزدی، مصطفی خوش چشم، حامد موسوی و حمیدرضا غلام زاده از کارشناسانی بودند که در این نشست حضور به هم رساندند.

وی ادامه داد: ابعاد مختلف انتخابات آمریکا، چالش‌های سیاسی و اجتماعی پس از انتخابات و همینطور روند اقدامات سیاست خارجی دولت دونالد ترامپ و  پیامدهای انتخابات برای سیاست خارجی این کشور در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت. 

عمویی یادآور شد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در آینده جلساتی درباره این موضوع برگزار خواهد کرد

 

نظر شما