یک عضو حزب موتلفه:

برنامه‌ای برای حضور میرسلیم به عنوان کاندید موتلفه وجود ندارد/ فعلا برنامه‌ای نداریم

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۵:۵۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۷۱۱۴
برنامه‌ای برای حضور میرسلیم به عنوان کاندید موتلفه وجود ندارد/ فعلا برنامه‌ای نداریم
یک عضو حزب موتلفه گفت: با توجه به این که برای ائتلاف در حال مذاکره با تشکل های دیگر و روحانیت هستیم هنوز برنامه مشخصی در این رابطه نهایی نشده و همچنین چیزی در خصوص حضور میرسلیم مطرح نشده است.

«حمید رضا ترقی»، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با تصمیم حزب موتلفه برای حضور در انتخابات به خبرنگار سیاسی برنا گفت: ما هنوز در زمینه ویژگی های دولت حزبی در حال بحث هستیم و نه بر مصداقی فکر کرده ایم و نه برنامه ای ریخته شده است. با توجه به این که برای ائتلاف در حال مذاکره با تشکل های دیگر و روحانیت هستیم هنوز برنامه مشخصی در این رابطه نهایی نشده و همچنین چیزی در خصوص حضور میرسلیم مطرح نشده است.

او در رابطه با عملکرد مجلس یازدهم تا به امروز افزود: به نظر من در جامعه این برداشت وجود ندارد که از عملکرد مجلس راضی نباشند، ضمن اینکه اجرا در دست دولت است و مجلس فقط در نقش قانون گذار و ناظر است. مجلس در این دو حوزه تا اینجا عملکرد خوبی داشته و به دنبال پیگیری مطالبات مردم بوده و به نظر می رسد در چند ماه آینده می تواند؛ گام های موثرتری در این رابطه بردارد. 

او اضافه کرد: عوامل اعتماد سازی در جامعه از چند موضوع به دست می اید که در گام اول رسیدگی به مشکلات، نیازها و گرفتاری های مردم قرار دارد تا این گرفتاری ها برطرف نشده و مردم حس نکنند که مشکلاتشان برطرف شده و مورد توجه قرار گرفته اند، اعتماد محقق نمی شود. در موضوع اعتماد مهم این است که ما بتوانیم در حل مشکلات مردم و برای مطالبات آنها، گام هایی عملی برداریم و طبیعتا نقش اصلی در این مورد به خود دولت برمی گردد. طبیعتا وقتی مردم حس کنند، مدیران مشکلات را درک می کنند و حرف انها را می شوند و در جهت حل مشکلات آنها هستند، این اعتماد افزایش پیدا می کند.

او اضافه کرد: مهمترین نقش مجلس این است که نشان بدهد در تذکر، پیگیری و در و پاسخگو کردن پیگیر و به دنبال حل مشکلات است. همچنین مجلس مشکلات و مسائل را با دقت بررسی کرده و برای حل آنها، راه حل ارائه بدهد. دنبال شدن این روند مردم را امیدوار می کند چون می بینند، جریانی سیاسی که گفتمان مورد نیاز مردم را دارد به مطالبات آنها توجه کرده و به این جریان، اعتماد می کنند. 3

نظر شما