بیانیه حماس به مناسبت سالروز جنگ غزه

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۲۳:۲۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۷۷۰۵
بیانیه حماس به مناسبت سالروز جنگ غزه
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای به مناسبت هشتمین سالروز جنگ دوم رژیم صهیونیستی علیه غزه اعلام کرد، مقاومت برای نبرد در راه آزادی فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی آماده و مصمم است.

به گزارش برنا، به گزارش خبرگزاری آناتولی، در بیانیه امروز (شنبه) حماس آمده است، مقاومت نسبت به هشت سال پیش که تل‌آویو را به لرزه درآورد، به مراتب قدرتمندتر شده است و بیش از هر وقت دیگری بر ادامه نبرد برای آزادسازی فلسطین مصمم است و این یک گزینه برگشت ناپذیر تا زمان شکست رژیم اشغالگر است.

این جنبش در بیانیه خود همچنین آورده است که مقاومت گزینه ثابت ملت فلسطین است و فلسطینیان تا زمانی که اشغالگران را از این سرزمین بیرون رانده و مقدسات فلسطین را آزاد کنند، به مقاومت ادامه خواهند داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین افزوده است: وحدت ملی یک گزینه راهبردی است و مقاومت تا احیای وحدت برای نبرد آزادسازی در جبهه‌های مختلف، آرام نخواهد گرفت.

حماس همچنین افزود که تحرکات و توطئه‌ها علیه نیروهای مقاومت ناکام است و به موفقیت نخواهد رسید.

رژیم صهیونیستی ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ جنگی هشت روزه را علیه نوار غزه آغاز کرد که دومین جنگ علیه غزه پس از جنگ نخست در اواخر ۲۰۰۸ بود.

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس در این جنگ دو شهر قدس و تل‌آویو در فلسطین اشغالی را موشک‌باران کردند و پایگاه‌ها و شهرک‌های اسرائیلی را هدف قرار دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز