اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۹:۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۹۳۵۹
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

برجام، قطعنامه‌هایی که تندروهای داخل باعث صدور آنها بودند را حل و فصل کرد/ اگر طیف تندروی اصولگرا پیروز شود وامصیبتا

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: با فرض بر اینکه اصولگرایان پیروز انتخابات شوند؛ اگر طیف تندروی اصولگرا پیروز شود وامصیبتا به حال کشور زیرا مصیبت های بیشتری را بوجود می اوردند، تفکر و نگاه و بینش و رفتار آنها به گونه ای است که ناکارآمدی از آن تراوش می کند.

///

یک چهره سیاسی اصلاح‌ طلب:

محمدرضا خاتمی و مصطفی معین از کاندیداهای احتمالی هستند که برنامه دارند/ افراطیون سیاسی‌ مانع اجرای برنامه‌های اصلاح طلبان هستند/ برای ما تبیین نشد که چرا عارف و موسوی لاری کنار کشیدند

چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: مهمترین عاملی که اصلاح طلبان نمی توانند برنامه هایشان را آن گونه که می خواهند و مطلوبشان است اجرا کنند، افراطیون سیاسی هستند.

///

روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت:

مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی به ثمر نشسته است/ دولت با حمایت و همکاری مردم اجازه نداد تحریم کنندگان به اهداف شوم خود برسند

یکصد و هشتاد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد و در ادامه مباحث جلسه گذشته، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند آماده سازی و نهایی شدن لایحه بودجه سال 1400 ارائه کرد.

///

یک چهره سیاسی اصلاح‌ طلب:

کاندیدا از کره مریخ نمی‌آید!/ جریان اصلاحات چهره‌های برجسته و جامع الاطراف زیادی دارد

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عقل و خرد حاکم باشد، کار جمعی حاکم باشد اداره کشور خیلی کار پیچیده ای نیست و باید تیمی که انتخاب می شود و مسئولیت می پذیرد، متناسب‌ با مسئولیتش، اختیارات داشته باشد و خرد جمعی را به کار بگیرد و مردم را مشارکت بدهد، شفاف باشد و اگر به این شکل باشد، خیلی مدیران و مجریان مهم نیستند که از کره مریخ سوپرمن بیاوریم.

///

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

پس از ضربات الحوثی‌ها به عربستان، موضعگیری‌های سعودی‌ها علیه ایران تندتر شد/ جنایاتی که در شرق کشور صورت گرفته با پشتیبانی عربستان است

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بلافاصله پس از ضربات الحوثی ها به عربستان، موضعگیری های سعودی ها علیه ایران تندتر شده که به نوعی فرار رو به جلو است.

///

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

ممکن است اختصاص یارانه کالاهای اساسی برای قشر حقوق‌ بگیر حذف شود/ مجموعه هدف برای طرح مجلس، ۶۰ میلیون بود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جلسات متعددی برگزار کردیم در جلسه امروز یکی از اعضای شورای نگهبان در جلسه کمیسیون حضور داشتند و مطرح کردند که براساس قانون باید ردیفی تعریف شود. دولت در قالب طرح های مختلف کمک می کند اما شرایط مردم مقداری سخت تر شده است. می توان در تخصیص یارانه کالاهای اساسی کمک به قشر حقوق‌بگیر را حذف کرد.

///

۶ سوال ملی از ظریف اعلام وصول شد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اعلام وصول ۷ طرح عادی و همچنین ۶ سوال ملی نمایندگان از وزیر امور خارجه را در جلسه علنی مجلس قرائت کرد.

///

عربستان، جهان را تهدید کرد!

وزیر مشاور در امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی گفت:«اگر برنامه هسته‌ای ایران متوقف نشود، عربستان این حق را خواهد داشت تا خود را به سلاح هسته‌ای مجهز کند.»

///

نمایندگی ایران در سازمان ملل:

توان ایران برای پاسخ به هر ماجرا‌جویی، اثبات شده است

سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل با تاکید بر ماهیت صرفا صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرد، توان نظامی کشور برای ممانعت از هر گونه «ماجراجویی مالیخولیایی» اثبات شده است.

///

علی ربیعی:

با نفت کم و پول نفت کم کشور را مدیریت کردیم/ برخی به گونه‌‍ای حرف می‌زنند که انگار آمریکا سردار سلیمانی را ترور نکرده است!/تصمیم اخیر وزارت بهداشت در ستاد ملی، بلافاصله مورد تایید قرار گرفت

سخنگوی دولت گفت: برخی به گونه ای حرف می زنند که انگار آمریکا سردار سلیمانی را ترور نکرده است.

///

به منظور تامین نظر شورای نگهبان؛

طرح الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی اصلاح شد

نمایندگان مجلس طرح الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی را به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز