نمانیده مهریز: مجلس مرده است

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۹:۰۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۹۵۹۸
نمانیده مهریز: مجلس مرده است
نمانیده مهریز در مجلس خطاب به قالیباف گفت: بنده اولین خواسته ای که هنگام رأی به شما به عنوان رئیس قوه دادم این بود که مجلس را زنده کنید در حالی که مجلس مرده است گرچه نفس می کشد.

به گزارش برنا، به نقل از خانه ملت، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در اخطاری با استناد به اصول 71 و 74 قانون اساسی و باشاره به این فرمایش امام (ره) که «مجلس در رأس امور است»، اظهار کرد: قانون اساسی نیز بر همین نکته تاکید دارد، اما امروز مجلس در رأس امور حساب نمی شود، شورای عالی اقتصادی تصمیمات خود را می گیرد، دولت، مجلس را دور می زند، ستاد ملی کرونا برای همه تصمیم گیری می کند و حتی برای مجلس نیز تصمیم گیری می کند، در حالی که هیچ نماینده ای از مجلس در این ستاد عضو نیست که این بیانگر ضعف مجلس است.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس یازدهم با بیان اینکه نتظار ما از ریاست مجلس این است که از جایگاه مجلس دفاع کند، عنوان داشت: چرا ستادی که حتی یک نماینده مردم در آن عضویت ندارد، برای خانه ملت تعیین تکلیف می کند. آقای رئیس؛ خدمت مقام معظم رهبری برسانید که از مجلس چیزی جز نام و ساختمان و  290 نماینده چیزی باقی نمانده است، چرا که ما در مقابل مردم جوابی نداریم، لازم است که تکلیف مجلس را روشن کنید.

وی، افزود: بنده اولین خواسته ای که هنگام رأی به شما به عنوان رئیس قوه دادم این بود که مجلس را زنده کنید در حالی که مجلس مرده است گرچه نفس می کشد. لذا تقاضا داریم که از مجلس دفاع کنید.

در ادامه محمدباقر قالیباف در پاسخ به اخطار این نماینده گفت: الفاظی که در سخنان خود به کار بردید، الفاظ درستی نبود، اینکه مجلس مرده است یعنی چه؟ مجلس به طور حتم به وظایف قانونی خود عمل می کند که هیچ شکی در آن نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: درباره  اشکالاتی که در بحث ارتباط با کرونا شما مطرح کردید در مجلس بررسی شده اما به خاطر کسالت، شما در صحن حضور نداشتید، ولی موارد مذکور بحث شده و این نقص وجود دارد و به طور حتم مجلس باید در ستاد ملی مبارزه با کرونا عضویت داشته باشد و در این راستا مکاتباتی انجام شده و این تصمیم قطعی شده و حل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز