رئیس سابق سیا:

روزهای آینده برای آمریکا بسیار خطرناک است

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۰:۳۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۹۶۹۸
روزهای آینده برای آمریکا بسیار خطرناک است
رئیس سابق سیا گفت: از نقطه نظر امنیت ملی، در ۶۰ روز آینده، روزهای بسیار بسیار خطرناکی خواهند بود، چراکه ترامپ اگر احساس ضدیت و دشمنی با فردی داشته باشد با او برخورد می کند.

به گزارش برنا، "جان برنان"، رییس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا، در گفتگویی اعلام کرد: ترامپ فردی را که کاملا در این حوزه احاطه داشت را اخراج کرد، کریس کربز فردی بود که توانست انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را ایمن سازد، ترامپ هیچگونه اطلاعی از فن آوری های نوین و حملات سایبری ندارد.

او افزود: ترامپ همچنان قصد ربودن نتیجه انتخابات از جو بایدن را دارد، هر فردی که در مخالفت با وی باشد و هرگونه سخنی که بر وفق خواسته او نباشد را  محکوم می کند، درنتیجه کریس کربز را هدف چنین انتقامجویی قرار داد؛ کربز را بنابر ادعاهای بی اساس درمورد نتیجه انخابات اخراج کرد. از نقطه نظر امنیت ملی، در ۶۰ روز آینده، روزهای بسیار بسیار خطرناکی خواهند بود، چراکه ترامپ اگر احساس ضدیت و دشمنی با فردی داشته باشد با او برخورد می کند.

رییس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا بیان کرد: فضاحتی که در اینجا وجود دارد، باز می  گردد به تمامی جمهوریخواهان کنگره که تلاش نمی کنند صدای خود را علیه اقدامات ترامپ بلند کنند، درحقیقت باید گفت که مردم آمریکا باید آنان را محکوم کنند.

نظر شما