نیجریه شبکه سی ان ان آمریکا را تهدید به تحریم کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۰۴۲۷
وزیر اطلاعات نیجریه شبکه سی ان ان را به دلیل ارائه اخبار جعلی تهدید به تحریم کرد.

به گزارش برنا، از سی ان ان، "لای محمد" وزیر اطلاعات و فرهنگ نیجریه با انتقاد از سی ان ان گفت که این شبکه باید به دلیل گزارش‌های خود در مورد اعتراضات در نیجریه تحریم شود.

شبکه سی ان ان به تازگی تحقیقاتی انجام داده که مدعی است ارتش و پلیس نیجریه در ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) به سمت معترضان غیر مسلح شلیک کرده‌اند.

وزیر اطلاعات و فرهنگ نیجریه در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: من هم مثل بقیه گزارش سی ان ان را مشاهده کردم، این گزارش اطلاعات غلط را تقویت می‌کند و کاملاً غیرمسئولانه است و یک کار ضعیف روزنامه‌نگاری توسط یک سازمان معتبر خبری بین‌المللی است.

وی افزود: (پیگیری این موضوع) بسیار جدی است و سی ان ان باید برای آن مورد تحریم قرار بگیرد.

به دنبال اظهارات وزیر اطلاعات و فرهنگ نیجریه، شبکه سی ان ان همچنان از تحقیقات خود در مورد شلیک به افراد غیرمسلح دفاع می‌کند و سخنگوی این شبکه گفت: گزارش ما با دقت انجام شده و ما در کنار آن ایستاده‌ایم.

شبکه سی ان ان آمریکا در حالی بر خشونت نیروهای پلیس بر اعتراضات دیگر کشورها متمرکز شده است که ۶ ماه از آغاز اعتراضات سراسری ضد نژادپرستی در سراسر آمریکا به دلیل کشتار وحشیانه جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی می‌گذرد و کمتر توجهی دیگر به این اعتراضات و افزایش سرکوب معترضان در آمریکا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز