یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

۴۰ سال شعار دادیم اما مشکلات حل نشد/ مشکل مردم با طرح معیشتی و قانون انتخابات در مجلس حل نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۵:۳۰:۳۲
کد خبر: ۱۰۹۰۷۳۸
۴۰ سال شعار دادیم اما مشکلات حل نشد/ مشکل مردم با طرح معیشتی و قانون انتخابات در مجلس حل نمی‌شود
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ما 40 سال شعار دادیم و اگر ده ها سال دیگر هم شعار بدهیم، قطعاً مشکلی را حل نمی کنیم.

«غلامرضا انصاری»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا با اشاره به افزایش هجمه به دولت گفت: نمایندگان مجلس یا هر شخص دیگری که قصد دارد دولت یا اعضای دولت را نقد کند باید توجه داشته باشد، در شرایط فعلی نقد منصفانه، بیش از هر چیزی به نفع کشور است.

او تاکید کرد: نمایندگان باید بدانند که توهین و افترا تحت هیچ شرایطی مشکلی را حل نمی کند و دردی را هم، دوان نمی کند و به درد کشور هم نخواهد خورد. 

انصاری با اشاره به شعارهای انقلابی مجلس یازدهم و عملکرد متفاوت این مجلس گفت: مشکل مملکت با شعار حل نخواهد شد. ما 40 سال شعار دادیم و اگر ده ها سال دیگر هم شعار بدهیم قطعاً نه مشکل کشور را حل می کنیم و نه مانعی برای مخالفین و معاندین یا دشمنانی که داریم، به وجود خواهیم آورد.

او اضافه کرد: مجلس متأسفانه نشان داده که بیشتر اقداماتش شعارگونه است. توهین و تهمت متأسفانه در حد اعلای خودش در مجلس شکل می گیرد. حتی تذکری که مقام معظم رهبری، خطاب به نمایندگان مطرح کردند، را مورد توجه قرار ندادند. می بینیم که روی مسائل بسیار پیش پا افتاده در 6 ماهی که از عمر مجلس گذشته، ادامه حیات می‌دهند. مشکل مملکت با مشکل مردم، با طرح معیشتی که آقایان در دستورکار خودشان قرار دادند یا قانون انتخابات که به دنبال آن هستند که باز محدودیت شرکت کنندگان را در انتخابات 1400 محدودتر می کند، قابل حل نخواهد شد.

انصاری با اشاره به تحولات اخیر در آمریکا تاکید کرد: امروز اتفاقی که در آمریکا افتاده و شرایطی که در آنجا به وجود آمده، مشکلات داخلی ای که بر مجموعه دو حزب تأثیرگذار آمریکا با حرکت های پوپولیستی معجزه هزاره سوم امریکا، ترامپ شکل گرفته، قطعاً دولت آینده آمریکا باید با جدیت بیشتر چالش ها و مشکلاتی را که ابر پوپولیسم قرن در آمریکا به وجود آورده است، باید رفع کند.

او اضافه کرد: ما می توانیم، منافع ملی و منافع ملت را در قالب مذاکره و گفتگو حل کنیم. نکته بعدی هم اف ای تی اف و پالرمو هم از نقاط ضعفی است که متأسفانه از مجلس گذشته باقی مانده است. این مجلس باید با فوریت این مشکل را حل کند که اگر ما نتوانیم بستر تعاملات مالی را با دنیا برقرار کنیم به مشکل برخواهیم خورد. برای اینکه محاصره اقتصادی که امروز برای کشور به وجود آمده بتوانیم بشکنیم، به نظر من مجلس باید از متخصصین، کارشناسان استفاده کند. به هر صورت اصلاح طلبان قطعا، حتی اگر همین مجلس که ذاتی شعاری دارد بتواند مشکلی از مشکلات مردم و کشور را حل کند، مورد حمایت قرار خواهند داد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز