یک چهره سیاسی اصولگرا:

جبهه پایداری چاره‌ای ندارد جز اینکه به سهمیه‌ای در هیات دولت و سازمان‌های دیگر، بسنده کند/ هر دو جریان قالیباف و جبهه پایداری در حال رقابت هستند

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۱۳۳۹
جبهه پایداری چاره‌ای ندارد جز اینکه به سهمیه‌ای در هیات دولت و سازمان‌های دیگر، بسنده کند/ هر دو جریان قالیباف و جبهه پایداری در حال رقابت هستند
یک چهره سیاسی اصولگرا با اشاره به درخواست جبهه پایداری در انتخابات 1400 گفت: آنها عقب نشینی نمی کنند چون همین حالا هم دست پیش را ندارند؛ جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری دست پیش ندارد و چاره ای ندارد جز اینکه به سهمیه ای در هیات دولت و سازمان های دیگر بسنده کند.

«محمد مهاجری»، یک چهره سیاسی اصولگرا، در رابطه با ایجاد وحدت در جریان اصولگرایی برای انتخابات ۱۴۰۰ به خبرنگار سیاسی برنا گفت: اتفاق جدیدی نمی افتد و آنچه که در انتخابات اسفند 98 رخ داد، مجددا در انتخابات 1400 نیز تکرار می شود، با این تفاوت که در آنجا سهم هر جریان سیاسی در قالب لیست های انتخاباتی متعددی معلوم می شد ولی در اینجا یک رییس جمهور بیشتر نداریم و نمی توان، روی افراد متعددی توافق کرد و چاره ای نیست جز اینکه، جریانات سیاسی با هم ائتلاف کنند.

او در رابطه با اختلافات احتمالی در جریان اصولگرایی تاکید کرد: من فکر می کنم، مانند قبل جبهه پایداری طلبکارانه سعی می کند کاندیدای خود را منتخب کند و در مقابل برخی از اصولگرایان به دنبال این هستند که زیر بار درخواست جبهه پایداری نروند؛ جبهه پایداری در سال های گذشته نشان داده که به شدت اهل معامله است و سهم خود را روی افرادی به غیر از رییس جمهور می بندد و چنین درخواست هایی خواهد داشت.

مهاجری با اشاره به درخواست جبهه پایداری در انتخابات 1400 گفت: آنها عقب نشینی نمی کنند چون همین حالا هم دست پیش را ندارند؛ جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری دست پیش ندارد و چاره ای ندارد جز اینکه به سهمیه ای در هیات دولت و سازمان های دیگر بسنده کند.

او با بیان اینکه تندروهای مجلس به دنبال انتخابات ۱۴۰۰ هستند و به این موضوع نقدهای زیادی وارد است، گفت: جبهه پایداری همیشه صدای بلندی دارد همه آنها همیشه بلند گویی به دست دارند و با بلندگو حرف می زنند، هیچ کدام از آنها بلد نیستند آرام حرف بزنند به همین دلیل شما صدای آنها را بلندتر و بیشتر از بقیه صداها، می شنوید. در مجلس یازدهم هم وضعیت به همین صورت است.

این فعال سیاسی در رابطه با اختلافات تندروها با قالیباف گفت: به طور مشخص می گویم در جریان اصولگرایی جبهه پایداری و جریان قالیباف را داریم و بقیه اصولگرایان معتدل هستند و حتی در این فضا ترجیح می دهند به میدان ورود نکنند، چون در این فضای تند سیاسی بازار گرمی ندارند.

مهاجری در پایان افزود: هر دو جریان قالیباف و جبهه پایداری در حال رقابت هستند، این دو جریان نشان داده اند که اهل معامله اند.3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز