نماینده سابق مجلس:

برخی عزادار رفتن ترامپ هستند/ عده‌ای منافع شان در مقابل با منافع ملت تعریف شده/ تحریم‌های ترامپ با همدستی برخی دلواپسان برگشت

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۰:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۰۹۲۵۶۴
برخی عزادار رفتن ترامپ هستند/ عده‌ای منافع شان در مقابل با منافع ملت تعریف شده/ تحریم‌های ترامپ با همدستی برخی دلواپسان برگشت
نماینده سابق مجلس گفت: اکنون که ترامپ در حال رفتن است طیفی عزادار شده اند و در رسانه های که در اختیار دارند آنقدر نگرانی خود را ابراز و بحث تقلب در انتخابات را جدی تلقی می کنند که خود ترامپ هم در این اندازه، تقلب در انتخابات را جدی نگرفته است.

«داریوش قنبری»، نماینده سابق مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با دلواپسی برخی از رفع تحریم‌ها گفت: بخشی از یک طیف خاص سیاسی که تندرو هستند به لحاظ اقتصادی از تحریم ها کاسبی می کنند و کاسبان اقتصادی تحریم ها نام دارند. زمانی که تحریم صورت گرفت طیفی از اینکه، دستاورد سیاسی گروه مقابلشان به باد رفته است خوشحال شدند ولو اینکه این دستاورد به نفع مردم کشور بود اما برای آنها دارای اهمیت نبود و منافع جناحی خود را در اولویت می دیدند، این یک نوع کوته بینی خاص سیاسی است که نظیر آن را در هیچ کجا، نمی توان یافت. 

او ادامه داد: عده ای منافع شان در مقابل با منافع ملت تعریف شده است. متاسفانه برخی از آنها در نهادهایی مشغول فعالیت هستند که با رای مردم انتخاب شده اند، البته مردم مشارکت زیادی هم نداشتند و با یک مشارکت ضعیف برخی از آنها وارد مجلس شورای اسلامی شدند‌. عده ای دلواپس همسو و همگام با دشمنان بدترین ضربه ها را به منافع ملی کشور وارد کردند. تحریم های ترامپ با همدستی این افراد بازگشته است و این افراد در این وضعیت اقتصادی سهیم هستند و در تحریم ها دخالت دارند. 

قنبری افزود: دولت هم فکر این جناح، اجازه تحمیل تحریم ها بر کشور را داد و در دوران دولت روحانی، دلواپسی این افراد و سنگ اندازی آنها منجر به سوء استفاده دشمن خارجی شد. عده ای در داخل ایران نه شادی آنها همسو با ملت ایران است و نه غم آنها همسو با مردم است این طیف جزو ملت ایران، تعریف نمی شوند.

نماینده سابق مجلس درباره تندروی برخی در برجام بیان کرد: زمانی که دولت روحانی برجام را به سرانجام رساند و به تحریم ها خاتمه داد، این افراد اعلام دلواپسی کردند و همسو با تندروهای کاخ سفید، همراهی کردند‌. ملت ایران فرصتی پیدا نکرد تا از میوه و ثمره برجام استفاده ای ببرد. اکنون که ترامپ در حال رفتن است طیفی عزادار شده اند و در رسانه های که در اختیار دارند آنقدر نگرانی خود را ابراز و بحث تقلب در انتخابات را جدی تلقی می کنند که خود ترامپ هم در این اندازه، تقلب در انتخابات را جدی نگرفته است. 

او در پایان اظهار کرد: عده ای نگران هستند با آمدن بایدن فرصتی پیش بیاید تا مردم از ثمره برجام استفاده کنند. ناخوش و غمگین هستند که ملت ایران از فشارهای ظالمانه تحریم رها شوند. نگرانی و عصبانیت برخی، از این است که رقیب سیاسی شان در انتخابات ۱۴۰۰پیروز شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز