سفر نتانیاهو به بحرین به تعویق افتاد

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۹۳۸۰۶
سفر نتانیاهو به بحرین به تعویق افتاد
شبکه خبری "المیادین" چهارشنبه شب به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که سفر بنیامین نتانیاهو به بحرین به تعویق افتاده است.

به گزارش  برنا، این شبکه خبری بدون اشاره به منابعی که این خبر را دریافت کرده است، گزارش داد این سفر به درخواست دولت منامه به تعویق افتاده است.

همزمان "باراک راوید" خبرنگار پایگاه عبری زبان "واللا"  نیز توییت کرد، براساس اطلاعتی که توسط مقامات ارشد اسرائیلی در اختیار وی قرار گرفته، مسؤولان بحرینی از نتانیاهو خواسته‌اند سفرش به منامه را به تعویق بیاندازد.

این خبرنگار افزود: بحرین به دنبال آن است که سفر نتانیاهو به منامه در آینده و به عنوان بخشی از سفر مشترک نخست وزیر اسرائیل به امارات صورت گیرد.

دفتر تنانیاهو و مقام‌های بحرینی، تاکنون خبر لغو سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منامه را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) از تصمیم خود برای سفر به بحرین خبر داد.

به گفته نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دولت منامه از وی دعوت رسمی کرده تا به بحرین سفر کند.

نتانیاهو دیروز پس از تماس تلفنی‌ با ولیعهد بحرین اعلام کرد، رسماً برای سفر به منامه دعوت شده است و او هفته آینده به این کشور سفر خواهد کرد. او علاوه بر بحرین قرار بود به امارات نیز برود.

به دنبال اعلام سفر نتانیاهو به بحرین، جریان‌های انقلابی، سیاسی و مخالفان بحرینی از مردم این کشور خواستند تا خشم خود را از سفر نتانیاهو به کشورشان نشان دهند.

خبر لغو سفر نتانیاهو به منامه، یک هفته (۲۸ ابان ماه) پس از سفر "عبداللطیف الزیانی" وزیر امورخارجه بحرین به سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد.

بحرین به همراه امارات و با نظارت آمریکا، ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریورماه) توافق با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید امضا کرد، اقدامی که موجی از خشم را در میان کشورهای اسلامی به ویژه گروه‌های فلسطینی به دنبال داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز