اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۶۲۷۰
اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا
خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

یک چهره سیاسی اصلاح طلب:

مرکز نیروهای تندرو و بی‌منطق مشهد و قم است/ برخی افراد برای مخالفت با دولت و تجمعات آشوب زا در قم تعلیم داده می‌شوند/ اینکه هر حزبی، لیستی بدهد مشکلات را اضافه می‌کند

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: در برخی از مجالس قم تعدادی برای این کارها تربیت شده اند و آموزش دیده اند تا در روزهایی که کشور درگیر بحران است، علیه هر کسی که خواستند تظاهرات کنند.


///

نشست بعدی کمیسیون مشترک برجام ۲۶ آذر برگزار می‌شود

نشست کمیسیون مشترک برجام در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) در وین برگزار خواهد شد.


///

یک نماینده مجلس دهم:

ذوالنوری و کریمی قدوسی آموزش دیده اند تا در کشور فرصت سوزی کنند/ تندروها انتظار دارند، دستگاه دیپلماسی کشور وظیفه امنیتی‌ها و نظامیان را انجام بدهد

یک نماینده مجلس دهم گفت: تندروها انتظار دارند دستگاه دیپلماسی کشور وظیفه امنیتی ها و نظامیان را انجام بدهد و دولت، رییس جمهور و ظریف مثل نظامیان و امنیتی ها عمل کنند، این رفتار عجیب این جمع بسیار قابل تامل است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم:

خروج از برجام در شورای عالی امنیت ملی رأی نمی‌آورد/ برخی در کشور ارزشی ندارند اما تیم حفاظتی قوی دارند/ ترور شهید فخری زاده تبدیل به امر اختلاف داخلی نشود/ با یک طرح نباید از برجام خارج شد

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم گفت: اگر نمایندگان قصد و هدفشان از این طرح خروج از برجام باشد در شرایطی که گشایش هایی در حال شکل گیری است، به ضرر کشور عمل می کنند زیرا کشور برای حفظ برجام هزینه داده و نمی‌تواند در قالب یک طرح از آن خارج شود.


///

راز پنهانی که واعظی درباره فخری زاده گفت

رئیس دفتر رئیس جمهور در یادداشتی از حضور فخری زاده در تیم مذاکره کننده هسته ای پرده برداشت.


///

وزیر ورزش و جوانان:

مجلس نهادی برآمده از دل ملت شریف ایران است

وزیر ورزش و جوانان در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن روز مجلس شورای اسلامی، یاد و خاطره شهدای مجلس را گرامی داشت.


///

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس نهم و دهم مطرح کرد؛

چرا با احمدی نژاد برخورد نمی‌شود؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس نهم و دهم گفت: همیشه یک سوال وجود دارد اینکه چرا با احمدی نژاد برخورد نمی شود و این سوال بی پاسخ مانده است.


///

جزییات تازه‌‌ای از جاسوس دوتابعیتی اسرائیل در ایران

«کایلی مور گیلبرت» کیست و چرا در ایران بازداشت شد؟


///

جهانگیری در نوزدهمین اجلاس شورای نخست وزیران کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگ‌های:

ننگ اقدام غیرانسانی تحریم دارویی و درمانی ایران تا ابد بر پیشانی بانیان آن باقی خواهد ماند/ به رغم تحریم‌های غیرقانونی آمریکا، راه آهن چابهار- زاهدان در حال ساخت است

معاون اول رییس جمهور با اشاره به همکاری‌های موثر ایران با کشور‌های درگیر با تروریسم داعش به ویژه دولت‌های عراق و سوریه که به سرکوبی یکی از خطرناک‌ترین تهدیدات تروریستی در جهان منجر شد، گفت: متاسفانه امروز ایران خود در معرض تروریسم دولتی قرار گرفته است. ترور سال گذشته قهرمان ملی کشور ما در مبارزه با تروریسم، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ترور چند روز اخیر شهید دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان و مدیران حوزه دفاعی کشورمان، نمونه‌های بارز بکارگیری ابزار تروریسم دولتی، علیه ایران است.


///

ظهر امروز؛

پیکر پاک شهید فخری زاده در امامزاده صالح آرام گرفت

پیکر پاک شهید فخری زاده ظهر امروز در امامزاده صالح آرام گرفت.


///

جواد امام در واکنش به اظهارات مصباحی مقدم:

آقایان از حالا نگران حضور مردم هستند و به آن می‌گویند القاء!/ فتاح ارتباطی با جریان اصلاح طلب ندارد

چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر اصولگرایان ملاحظاتی دارند مبنی بر اینکه می‌خواهند فتاح را حذف کنند ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد فتاح هیچ نسبتی با جریان اصلاحات نداشته و ندارد.


///

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم:

به خدا به روحانی و وزرایش رای نداده‌ام اما تخریب چه سودی دارد/ تظاهرات و آتش زدن عکس بایدن در شرایطی که روی کار نیامده، حمایت از ترامپ است/ کاهش همکاری با آژانس به صلاح کشور نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم گفت: به خدا به روحانی و وزرایش رای نداده ام و همیشه به او نقد داشتم اما تخریب دولت چه سودی برای منافع ملی کشور دارد، آقایان نفع و سود تخریب دولت را برای ما بیان کنند تا ما هم از همین راه برویم.


///

رئیس قوه قضاییه:

تحریم و ترور دو روی یک سکه‌اند/ لحظه‎ای نباید در شناسایی شبکه نفوذ غفلت و درنگ کرد

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه تحریم و ترور دو روی یک سکه اند، اظهار کرد: اگر دشمن منطقی غیر از زورگویی داشت، ما هم با همان زبان با آنها سخن می گفتیم اما دشمن برای رسیدن به اهدافش فقط منطق زور و قدرت را می شناسد و تجربه نشان داده آنچه اهل تحریم و ترور را سرجایش می‌نشاند، قدرت و قدرتمند شدن است.


///

وزیر اطلاعات:

سرنخ‌های زیادی در رابطه با ترور شهید فخری زاده بدست آمده

وزیر اطلاعات در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرد که سرنخ‌های زیادی در رابطه با ترور شهید فخری زاده بدست آمده است.


///

دبیر شورای امنیت ملی:

دشمن 20 سال بدنبال به شهادت رساندن فخری زاده بود/ دشمن از سبک جدیدی استفاده کرد

دبیر شورای امنیت ملی گفت: 20 سال است دشمن به دنبال به شهادت رساندن ایشان بود، اما تاکنون ناکام بود، این بار هم سیستم اطلاعاتی کشور با دقت احتمال وقوع حادثه علیه وی و محل بروز احتمالی حادثه را پیش بینی کرده بودند.


///

عضو حزب ندای ایرانیان:

انتخابات آینده، انتخاب مردم به سمت تعامل با دنیا خواهد بود/ جریان مخالف تعامل با جهان شانسی در برابر کاندیداتوری ظریف ندارد

عضو حزب ندای ایرانیان گفت: با توجه به شناختی که از مردم ایران دارم، انتخابات آینده انتخاب مردم به سمت تعامل با دنیا خواهد بود.


///

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد؛

بازداشت ۱۰ وکیل و کارچاق‌کن

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت که اخیراً در حوزه دیوان عدالت اداری ۱۰ وکیل و کارچاق کن، در استان آذربایجان شرقی ۱۴ وکیل، کارچاق کن و کلاهبردار و در استان قم نیز ۳ نفر از وکلا و کارکنان دستگاه قضا بازداشت شده‌اند.

نظر شما