یک فعال سیاسی اصلاح طلب:

دوستان می‌دانند، تحریم چیست؟/ بعد از دولت روحانی کشور گل و بلبل نمی‌شود/ ما سر کلاف را در کشور گم کرده‌ایم/ احزاب در ایران اجازه فعالیت جدی ندارند

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۰:۳۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۹۶۹۲۰
دوستان می‌دانند، تحریم چیست؟/ بعد از دولت روحانی کشور گل و بلبل نمی‌شود/ ما سر کلاف را در کشور گم کرده‌ایم/ احزاب در ایران اجازه فعالیت جدی ندارند
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دوستانی که از دولت ایراد می گیرند آیا می دانند تحریم چیست؟ این دولت که مقصر تحریم ها نیست؛ ترامپ با خروج از برجام کار دولت را سخت تر کرد.

«فاضل موسوی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با پیش بینی مواضع اصلاح طلبان در انتخابات 1400 به خبرنگار سیاسی برنا گفت: اصلاح طلبان هنوز موضع گیری جدی نکرده اند ولی واقعیتی وجود دارد که همه موضوعات به آن بر می‌گردد.  اگر در کشور انتخاباتی به معنی حقیقی و در چهارچوب قانون انجام بگیرد، قطعا اصلاح طلبان نیز فعال خواهند بود ولی با بستن دست و پای کسی و اینکه بگوییم، حالا برو در استخر شنا کن نتیجه ای نخواهد داشت.

او افزود: اصلاح طلبان امروز هم کارهای خود را انجام و پیگیری می کنند، امروز باید توجه داشت آنطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی فرموده بودند و تاکید داشتند که کشور مال مردم است، هنوز این شعار عملی نشده است و گویی ما امروز به مردم می گوییم می‌خواهید به انتخابات بیایید و اگر نمی خواهید، اهمیتی ندارد. در نهایت اگر انتخابات آینده هم مثل انتخابات مجلس یازدهم باشد، می بینیم که چقدر مشارکت مردم پایین می‌آید.

نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: باید بدانیم دموکراسی را قبول داریم یا نه؟ آیا می‌خواهیم انتخابات را فقط اقلیتی برگزار کنیم؟ در این صورت معنای جمهوری را عملی نکرده ایم، جمهوری یعنی فراهم شدن بستر خواسته های مردم. بسیاری از بزرگان از آشتی ملی حرف زده اند و پاسخ شنیدند که مگر ما قهر هستیم؟

او اضافه کرد: ما سر کلاف را در کشور گم کرده ایم و نمی دانیم چه کسی باید حرف بزند و چه کسی حرف نزند. احزاب در ایران اجازه فعالیت جدی ندارند و احزاب قدرتمندی در کشور حضور ندارند ولی شهروندان حق دارند که نظر بدهند.

موسوی با اشاره به حمله کنندگان به دولت در شرایط بحرانی گفت: دوستانی که از دولت ایراد می گیرند آیا می دانند تحریم چیست؟ این دولت که مقصر تحریم ها نیست؛ ترامپ با خروج از برجام کار دولت را سخت تر کرد. کسانی که به مخالفت و کارشکنی با دولت پرداخته اند در اشتباه هستند. با رفتن روحانی کشور گل و بلبل نمی شود. این دوستان در دولت نهم و دهم همه چیز را حتی از امام زمان هم، هزینه کردند. 3

نظر شما