نماینده مردم تهران در مجلس:

هیات نظارت درباره عضویت احمدی بیغش در کمیسیون امنیت تجدیدنظر کند

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۲۸۸۸
هیات نظارت درباره عضویت احمدی بیغش در کمیسیون امنیت تجدیدنظر کند
نماینده مردم تهران با اشاره با اظهارات نماینده شازند در مباحث مختلف امنیتی و سیاست خارجی گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره عضویت احمدی بیغش در کمیسیون امنیت ملی تجدیدنظر کند.

به گزارش برنا، احمد نادری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به استناد ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس، گفت: آقای احمدی بیغش نماینده مردم شازند در نطق میان دستور امروز خود صحبت های احساسی داشتند و به نظر می رسد از امنیت ملی و سیاست خارجی چیزی نمی فهمند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم در توضیح توئیت اخیر خود درباره طالبان افزود: این یک موضوع اجتماعی از منظر یک استاد علوم اجتماعی و در بحث جنبش های اجتماعی بود. البته جنایات طالبان در دهه 70 و 80 در حق مردم افغان و ایران محکوم است، اما موضوعی که من مطرح کردم از منظر امنیت ملی و از نظر یک مدرس علوم اجتماعی بود.

وی ادامه داد: مصاحبه ام در مخالفت با اظهارات اردوغان نیز از اولین گفت و گوها بود که در خبرگزاری فارس منتشر شد. آقای احمدی بیغش مباحثی را عموماً مطرح می کند که موجبات تکدر فراوان همکاران و دلسوزان انقلاب می شود. از جمله درخصوص چین موضع نابخردانه و غیرمنطقی گرفتند، امروز به مجلس و آذری زبان ها نیز اهانت کردند.

نادری در پایان یادآور شد: با توجه به برخوردهای احساسی و مواضع غیرعقلانی آقای احمدی بیغش در مباحث سیاست خارجی، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید درباره عضویت ایشان در کمیسیون امنیت ملی تجدیدنظر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز