ادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۷:۴۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۶۴۰۹
ادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی‌کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار مجلس است.

به گزارش برنا، «احمد امیرآبادی فراهانی» در قرائت دستور جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی‌کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در دستور کار امروز نمایندگان است.

وی افزود: بررسی گزارش صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار، بررسی گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن هم جزو برنامه های اعلامی امروز مجلس است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد شرکت‌های خودروسازی در خصوص کیفیت و قیمت خودرو، بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی هم در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

نظر شما