با صدور پیامی؛

امیر سرتیپ نصیرزاده فرا رسیدن روز پرستار را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۶۴۸۰
امیر سرتیپ نصیرزاده فرا رسیدن روز پرستار را تبریک گفت
فرمانده نیروی هوایی ارتش با صدور پیامی ولادت حضرت زینب(س) و روزپرستار را به مدافعان سلامت تبریک گفت.

به گزارش برنا، متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

 در روزگاری که نفس های جامعه بشریت در مواجهه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا به شماره افتاده است، دست خالی لغت نامه های جهان در بیان معنای پرستار، بیش از پیش به چشم می‌آید. ای کاش جهان فانی، مجال دوباره ای می داد تا علامه دهخدا و معین فرهنگ و ادب فارسی برخیزند و برای بزرگداشت و خوانش جدیدی از این واژه سراسر مهر، کمر همت ببندند.

گرفتن دست بیماری که شاید خانواده او نیز از بیمه ابتلاء، دستش را رها کرده باشند، نه فقط دستگیری از بیمار، بلکه پل بستن از خاک تا افلاک برای معنی بخشیدن به از "خودگذشتگی" است. پرستاری در اقصا نقاط جهان، پاشویه کردن بشریت برای پایین آوردن تب تند خواهی های نهادینه شده در روزگار ماست. در این میان مهر مندی و سربلندی پرستاران ما ریشه در جایی دیگر دارد. سرچشمه‌های به زلالی نیم روز عاشورا و لشکر یک نفره زینب کبری(س) که از عصر گر گرفته میدان نبرد حق و باطل، از پهلوی شریعه تا آبرومندی شیعه، هم فرمانده بود و هم بیرق دار، هم داغدار بود و هم پرستار. چه سن انتخابی است سالروز ولادت او برای نکوداشت شأن پرستاران سرزمین مادری ما که کارنامه روشن شان دیروز نه چندان دور به امضای سرخ سفر کردگان شهید و جانبازان روسفید رسیده و امروز تایید نفس هایی که دوباره برای امتداد زندگی از زیر آوار ویروس منحوس کرونا سر برآوردند.

 برای داشتن همرزمانی اینچنین جان برکف، ثناگوی پروردگار حکیمم برای تندرستی و عزت روز افزون تان دست تضرع به ساحتش دراز می‌کنم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز