هشدار عجیب معاون رئیس جمهور آمریکا در خصوص بحران گرسنگی در آمریکا!

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۰۳:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۸۱۳۵
هشدار عجیب معاون رئیس جمهور آمریکا در خصوص بحران گرسنگی در آمریکا!
معاون رئیس جمهور منتخب آمریکا در یک سخنرانی درباره بحران گرسنگی در این کشور هشدار داد و گفت از هر هفت خانواده آمریکایی یک خانواده از گرسنگی رنج می‌برد.

به گزارش برنا؛ کامالا هریس معاون جو بایدن درباره بحران گرسنگی در آمریکا هشدار داد. 

او در این خصوص گفت: ما شاهد بحران گرسنگی در آمریکا هستیم. هریس که در شهر کلمبوس در جورجیا سخن می‌گفت ادامه داد: سال ۲۰۲۰ سالی دشوار بود. همانطور که می‌دانید انتخابات میان دوره‌ای در پیش است و ما شاهد خسارات گسترده در سراسر کشور هستیم. مردم برخی از عزیزان خانواده خود را از دست داده اند. آن‌ها نتوانسته اند که بر سر کار خود بروند. ما شاهد خسارات زیادی در طول این چند سال و به خصوص سال جاری بوده ایم. از هر ۷ خانواده در جورجیا یک خانواده از گرسنگی رنج می‌برد. ما شاهد بحران گرسنگی در آمریکا هستیم و خانواده‌های زیادی از گرسنگی رنج می‌برند. از هر ۶ خانواده در جورجیا یک خانواده در پرداخت اجاره خانه خود مشکلات زیادی دارد. از هر ۴ واحد تجاری کوچک در جورجیا یک واحد تعطیل شده است و یا در آستانه تعطیلی است.

او افزود: من و جو بایدن پیش از بیستم نوامبر در جورجیا می‌دانستیم که چه چالش‌هایی پیش روی ما بود. ما می‌دانستیم که چه در خطر است و آن‌ها (جمهوری خواهان) می‌خواهند چه کاری انجام دهند.

شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و مدیریت ضعیف دولت ترامپ در این زمینه مشکلات فراوانی را برای این کشور به وجود آورده و سبب شده است از نظر تعداد ابتلا و قربانی آمریکا در صدر کشورهای آلوده به ویروس کرونا قرار بگیرد. اقتصاد این کشور نیز با زیان های بسیاری روبرو شده است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز