سرلشکرباقری میلاد حضرت مسیح (ع) را به فرماندهان نظامی جهان تبریک گفت

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۸۹۵۶
سرلشکرباقری میلاد حضرت مسیح (ع) را به فرماندهان نظامی جهان تبریک گفت
رییس ستاد کل نیروهای مسلح با ارسال پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی را به فرماندهان و مقامات عالی رتبه نظامی کشورهای مسیحی جهان تبریک گفت و تاکید کرد: بی شک عمل به آموزه‌های دینی آن حضرت صلح، عدالت، اخلاص و رستگاری را برای بشریت نوید می‌دهد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، در پیام تبریک سرلشگر پاسدار محمد باقری خطاب به فرماندهان و مقامات عالی رتبه نظامی کشورهای مسیحی جهان آمده است:  بسیار خرسندم زادروز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت عیسی مسیح (ع)، فرزند پاک و مطهر حضرت مریم (ع)  و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی را خدمت جناب عالی، خانواده، همکاران و رهروان طریق توحید و یکتاپرستی تبریک و شادباش عرض کنم.

وی در این پیام تصریح کرد: بی شک عمل به آموزه‌ها و تعالیم دینی پیامبر بزرگ الهی حضرت مسیح (ع)  برای جامعه و بشریت، صلح، عدالت، اخلاص و رستگاری را نوید می دهد.

سرلشکر باقری در این پیام ضمن تبریک مجدد این میلاد خجسته و مبارک، ابراز امیدواری کرد: با غلبه بر ویروس کرونا و پایان یافتن التهابات ناشی از آن سال جدید میلادی سالی سرشار از مهربانی، همدلی، دوستی و محبت میان ملت‌ها و کشورها باشد و همواره شاهد صلح و ثبات، امنیت و گرایش به گوهر حقیقت و عدالت در جهان باشیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام بهروزی و موفقیت فرماندهان و مقامات عالی رتبه نظامی  کشورهای مسیحی و مردم این کشور را آرزو کرد.

 

نظر شما