معاون پارلمانی رییس جمهوری میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۰۹۰۳۵
معاون پارلمانی رییس جمهوری میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت
معاون امور مجلس رییس جمهوری در پیامی به هموطنان ارمنی و مسیحی ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی آورد: جهان امروز بیش از گذشته به آرامش، امنیت، تحمل و زندگی در سایه صلح نیاز دارد.

به گزارش برنا، در پیام تبریک حسینعلی امیری آمده است: آغاز سال نو میلادی و تولد پیامبر مهر و دوستی، عیسی مسیح(ع) را به جهانیان و به خصوص هم‌وطنان عزیز مسیحی تبریک می‌گویم. مسیح (ع) کلمه‌الله و مبشر صلح و آشتی بود و پیام او هیچ گاه رنگ کهنگی نمی‌پذیرد.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: جهان امروز بیش از گذشته به آرامش، امنیت، تحمل و زندگی در سایه صلح نیاز دارد. حضرت عیسی مسیح (ع) نماد صبر، شکیبایی و بردباری است و بهره مندی از سلوک و روش پیامبران الهی، الگوی مناسبی برای انسان معاصر است تا در پرتو تعالیم الهی، در مسیری درست حرکت کنند.

در این پیام معاون امور مجلس رییس جمهوری یادآور شد: آموزه ها و تعالیم پیامبران الهی نوید دهنده صلح و عدالت، فلاح و رستگاری جامعه انسانی است که جهان کنونی بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد.

در ادامه این پیام همچنین آمده است: پیام الهی ادیان نشان دادن جهت راستین زندگی و رهانیدن آدمی از جهل و بیداد و خشونت است، ادیان الهی با هدف رستگاری انسان آمده اند تا با کاستن از اختلافات و تکیه بر اشتراکات اخلاقی و انسانی، سعادت و نیک فرجامی از زیست زمینی‌مان آغاز شود.

امیری در این پیام تاکید کرد: اما شکل‌گیری یک اراده واحد جهانی برای تحقق صلح، عدالت و تعالی بشری بر پایه پیام مشترک ادیان الهی نیازمند جان‌های مصلح و عادلی است که محبت به خدا، جهان و انسان در عمق شان سرشته باشد و خودپرستی‌ها و منفعت‌طلبی‌ها را کنار گذاشته باشند.

وی ضمن عرض تبریک مجدد به هموطنان آشوری و مسیحی خود و نمایندگان اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامی، عید میلاد حضرت مسیح (علیه‌السلام) را به یکایک آنان تبریک گفت و برای همگی آرزوی بهروزی و پیروزی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز