عصبانیت شبکه‌های سعودی ـ لندنی از حقایق «غیر رسمی»

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۰۹۹۶۸
عصبانیت شبکه‌های سعودی ـ لندنی از حقایق «غیر رسمی»
رسانه‌های سعودی ـ لندنی همچنان از توضیح این حقیقت به مخاطبان خود عاجزند که فرضا اگر جمهوری اسلامی در خصوص مشی و منش رهبری نظام دروغ می‌گوید، چرا حتی یک قاب تصویر با چنین ویژگی‌هایی از اربابان آنها در دیدارهای رسمی و غیر رسمی با مردم وجود ندارد؟!
 

به گزارش برنا به نقل از نور نیوز، پنج‌شنبه گذشته بخش دوم از مستند «غیر رسمی» که به نشست‌های صمیمانه رهبر انقلاب با برخی گروه‌های علمی، فرهنگی و هنری اختصاص داشت، از شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی پخش شدکه واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه، تولید و پخش این قبیل مستندات خیلی زودتر از اینها باید انجام می‌شد و از این پس هم باید ادامه داشته باشد، چه، پرده از حقیقتی کنار می‌زند که جریان معاند از آن وحشت داشته و تلاش رسانه‌های آنها در ارائه تصویری وارونه از رهبری نظام را نقش بر آب می‌کند.

نمونه این تلاش مذبوحانه را طی شبانه‌روز گذشته به روشنی می‌توان در شبکه‌های تلویزیونی و مجازی فارسی زبان سعودی ـ لندنی مشاهده کرد که با عصبانیت فراوان سعی کردند مستند مذکور را سفارشی و تبلیغاتی عنوان کرده و آن را فاقد اثرگذاری مثبت القاء کنند.

این حجم از عصبانیت دشمنان ملت ایران از پخش چنین مستندهایی در حالی است که آنان مدام از کاهش اثرگذاری رسانه‌های حاکمیتی در ایران سخن گفته و معتقدند افکار عمومی داخل ایران کمترین توجهی به این رسانه‌ها و تولیدات آنها ندارند.

نکته آنکه؛ این رسانه‌ها همچنان از توضیح این حقیقت به مخاطبان خود عاجزند که فرضا اگر جمهوری اسلامی در خصوص مشی و منش رهبری نظام دروغ می‌گوید، چرا حتی یک قاب تصویر با چنین ویژگی‌هایی از اربابان آنها در دیدارهای رسمی و غیر رسمی با مردم وجود ندارد؟!

بر این اساس به نظر می‌رسد؛ پخش چنین مستندهایی بیش از هر چیز محور اصلی «جنگ ادراکی» دشمن علیه مردم ایران یعنی تحریف واقعیات را خنثی می‌کند، زیرا آنها سال‌هاست به دروغ در شیپور غیر مردمی و خودکامه بودن سران جمهوری اسلامی دمیده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز