در بیانیه‌ای؛

بیش از ۱۷۵ نماینده مجلس تحریم جامعه المصطفی را محکوم کردند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۱۰۳۴۱
بیش از ۱۷۵ نماینده مجلس تحریم جامعه المصطفی را محکوم کردند
بیش از 175 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تحریم جامعه المصطفی العامیه از سوی وزارت خزانه داری آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش برنا، بیش از ۱۷۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تحریم جامعه المصطفی العالمیه از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکای را محکوم کردند.

در این بیانیه که امروز از سوی روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد، ‌ آمده است: بار دیگر علم ستیزان و مخالفان تعالی بشریت چهره حقیقی خود را آشکار کردند و این بار نهادی معظم همچون جامعه المصطفی را که از معتبرترین نهادهای آموزشی بین المللی است و دغدغه نشر علم و معنویت در دنیا را دارد هدف تحریم کور خود قرار دادند. این اقدام بی شک نشانه عجز و استیصال دولت مستکبر آمریکا در برابر پیشرفت‌های علمی و فرهنگی ملت ایران است.

نمایندگان تحریم این مرکز علمی بین المللی را که شعار عدالت، معنویت و عقلانیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده، محکوم کرده و تاکید کردند: مجلس انقلابی تحریم جاهلانه این مرکز علمی را عملی غیراخلاقی، نامشروع و منافی همه معیارهای جهانی دانسته و آن را به شدت محکوم می‌نماید و حمایت قاطع خود را از این نهاد فاخر اعلام می‌داریم.

 

نظر شما