رییس سازمان بسیج:

۶۲ میلیون نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۳:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۰۹۰۶
۶۲ میلیون نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند
رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر استمرار طرح شهید سلیمانی، گفت: تا الان بیش از ۱۷ میلیون خانوار که جمعیت ۶۲ میلیونی را در بر می‌گیرد غربالگری شدند.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامرضا سلیمانی روز دوشنبه در جلسه طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) افزود: یاد شهدای جبهه‌های مقاومت به ویژه یاد و خاطره سردار سلیمانی را که در آستانه سالگرد آن شهید عزیز قرار داریم، گرامی می داریم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: حدود ۴۵ روز از آغاز طرح شهید سلیمانی می گذرد که طرح و پروژه‌ای بزرگ بین دستگاه‌های کشور و مردم پایه بود که در این طرح مردم و مسوولان استانی و شهرستانی همراه شدند و آمارها حاکی از موفقیت نظام جمهوری اسلامی در قطع زنجیره ویروس کرونا است.

سردار سلیمانی افزود: همان طور که این طرح شروعی خوب داشت، امیدواریم در آینده استمرار بهتری را داشته باشد تا این ویروس کنترل شده و بتوانیم مرحله ریشه کنی را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه آمارهای خوبی را استان‌ها در کاهش آمار مبتلایان داشتند که نشان از هدف گذاری درست است، ادامه داد: تا الان بیش از ۱۷ میلیون خانوار که جمعیت ۶۲ میلیونی را شامل می‌شوند غربالگری شدند که این مهم با بیش از ۴.۵ میلیون سفیر سلامت در کشور انجام شده است.

سردار سلیمانی ادامه داد: از کارکنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تشکر می‌کنیم که همکاری بسیار خوبی در اجرای این طرح داشتند.

نظر شما