رئیس قوه قضائیه:

کشور قادر است با نیروی متراکم جوانی بر مشکلات فائق آید/ رفع مشکلات، با همکاری دولت و مجلس در زمینه بودجه ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۱۳۳۱
کشور قادر است با نیروی متراکم جوانی بر مشکلات فائق آید/ رفع مشکلات، با همکاری دولت و مجلس در زمینه بودجه ۱۴۰۰
رئیس قوه قضائیه گفت: کشور با امکانات مادی و معنوی بسیاری که دارد، قادر است با نیروی متراکم جوانی بر مشکلات فائق آید و در یک کلمه راهبرد اساسی خنثی سازی تحریم ها را با قدرت دنبال کند.

به گزارش برنا، به نقل از خانه ملت، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پس از پایان نشست مشترک سران قوا در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت صدیقه طاهره (س)، گفت: مردم ما از فاطمه اطهر (س) درس بصیرت آموختند و حقیقتا در 9 دی امتحان خوبی را پس دادند و در لبیک به پیام مقتدای بصیرت آفرین با حضورشان در صحنه، امنیت کشور را تضمین کردند و از انقلاب اسلامی و نظام در مقابل تخریب گران صیانت کردند که این روز را باید گرامی داشت و آنچه مردم در مقابل فتنه از خود در دشمن ستیزی و دشمن شناسی نشان دادند، همچنین باید حرکت انقلابی و حضور مردم در روز بصیرت و میثاق با ولایت را گرامی بداریم.

رئیس قوه قضائیه افزود: این مردم عزیز با ایستادگی و مقاومت انتظارشان هماهنگی و همراهی همه مسئولان است، امروزه وحدت و انسجام بین قوا و نهادهای حاکمیتی یک ضرورت و یک راهبرد اساسی است. امروزه مردم با مشکلات معیشتی و کرونا روبرو هستند و  باید همه دستگاه ها با این دو مشکل مقابله  کنند، یقین داریم که می توانیم و این «ما می توانیم» را از شهید قاسم سلیمانی و شهدا آموخته ایم.

رئیسی تاکید کرد: کشور با امکانات مادی و معنوی بسیاری که دارد، قادر است با نیروی متراکم جوانی بر مشکلات فائق آید و در یک کلمه راهبرد اساسی خنثی سازی تحریم ها را با قدرت دنبال کند. ما این را نه در سخن، بلکه در عمل، شهدا و مجاهدان این میدان نشان دادند و ابتکارات و خلاقیت ها در حوزه های مختلف نیز نشان داده شده که امکان فائق آمدن بر همه مشکلات و خنثی سازی تحریم ها وجود دارد و این راهبرد را باید دنبال کرد.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: سخنانی که در جلسه مطرح شد نشان از این بود که باید همکاری بین سه قوا در جهت اجرای منویات رهبری حکیم فرزانه انقلاب اسلامی باشد که حقیقتا راه را برای همه ما روشن کردند. امروز انسجام و وحدت قوا باید در جهت خواست مردم، اعتمادآفرینی و رضایت مردم و اجرای منویات رهبری باشد.

رئیس قوه قضائیه در پایان  گفت: یقین داریم که بودجه 1400 هم با همکاری دولت و مجلس دنبال خواهد شد و تمامی آن مسائلی که در جلسه بیان شد، با همکاری و مساعدت ها، این مشکلات رفع خواهند شد.

نظر شما