بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری؛

نسل تربیت شده مکتب سردار شهید سلیمانی رژیم صهیونیستی را به نقطه پایان خواهد رساند

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۳۷۶۲
نسل تربیت شده مکتب سردار شهید سلیمانی رژیم صهیونیستی را به نقطه پایان خواهد رساند
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با صدوربیانیه ای به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج ابومهدی المهندس تاکید کرد: مسیری را که حاج قاسم سلیمانی، سردار سرافراز ایجاد کرد نسل تربیت شده این قهرمان ملی ادامه خواهد داد که نتیجه آن به پایان رسیدن رژیم صهیونیستی غاصب است.

به گزارش برنا، متن بیانیه کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین ریاست جمهوری به این شرح است:

بسم الرب الشهداء و الصدیقین

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

یکسال از شهادت جانسوز سرباز با صفا و مخلص ولایت، سردار دلها و سید الشهدای جبهه جهاد و مقاومت و حامی محرومان و مظلومان عالم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مظلوم ابو مهدی المهندس و همراهان حقیقتا با فراقی دردناک و اندوهی غمبار گذشت. فقدان ایشان و همراهان، همواره  قلوب همه ی انسان های آزاد اندیش و ملت های مظلوم و مقاوم جهان را غمگین و مالامال از اندوه نمود و البته خون پاک  و مکتب ناب آن شهید، همچنان در تربیت  و تعالی فرهنگ جهاد و مقاومت و رشد جوانان انقلابی در عالم نقشی کم نظیر ایفا کرد و ارزش های حقیقی ایثار و مقاومت را بیش از پیش در اندیشه اندیشمندان و  رفتار مجاهدان عالم متجلی ساخت.. 

با شهادت این مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیرکه سالها، عمر با برکت خود را، با تلاش و توکل به آستان ربوبیت وقف کرد و بر حفظ و اعتلای نظام اسلامی در همه ی عرصه ها  و التیام آلام مظلومان و محرومان عالم با حضور خود در بحران های اقلیمی و کمک به سیل و زلزله زدگان مجاهدت های شبانه روز نمود. آن شهید عزیز، همیشه در خط مقدم مبارزه با سیاست های خصمانه و جنایت کارانه ی اشقیای زمان، جریان تکفیری وهابی-  صهیونیستی - آمریکایی و ایادی  و اذنابشان، حضوری فعال و موثر داشت که در زمان حال فقدان ایشان حقیقتاً احساس می شود.

اینک استکبار جهانی، صهیونیسم کودک کش و ایادی خبیث و حامیان خونخوارشان در منطقه و جهان، سالهاست در این خیال پوچ و تفکرات رذیلانه به حیات نکبت بار خود با اقداماتی ذلیلانه و منافقانه، توسط مزدوران داخلی و مرتجعین منطقه ای، با حربه منفور ترور در صدد از میان برداشتن چهره های ارزشمند انقلابی و مجاهدان راه روشن جهاد و مقاومت و دانشمندان موثر در صنعت دفاعی و علمی پژوهشی کشور به منظور رعب و هراس در میان ملت ها و تضعیف و انحراف جریان و جبهه مقاومت ضد صهیونیستی و استکبار جهانی، تنها راه مقابله با نظام مستحکم جمهوری اسلامی ایران می دانند، که در این باره امام راحل و عظیم الشأن کلامی ارزشمند و منطقی استوار بر مبانی اسلامی به یادگار گذاشتند که فرمودند؛ "این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیهاست. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می کشید. برای اینکه منطق ندارید. اگر منطق داشتید که صحبت می کردید؛ مباحثه می کردید. لکن منطق ندارید، منطق شما ترور است!"  بی شک بر کسی پوشیده نیست که این اقدامات کور و بزدلانه از جهل و خشونت و کینه نشات گرفته و این نشان از زنگ  پایان حیات شوم استکبار صهیونیسم بین الملل و افول هژمونی نظام پلید سلطه در جهان است و این اقدامات نابخردانه و ذلت بار علاوه بر نمایش چهره کریه آمریکای تروریست و اذناب حقیرشان، ملت ایران اسلامی و ملت های جهان را بیدارتر و حقانیت نظام مقدس و منطق اصولی آن را بر همگان هویدا می سازد.  

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین- نهاد ریاست جمهوری؛ اولین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دلها، شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و شهید با اخلاص حاج ابومهدی المهندس را به محضر مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای و همسر و فرزندان گرامی آن شهیدان والا مقام و همچنین مردم شهید پرور ایران اسلامی و عراق اسلامی مظلوم و ملت های آزاده جهان و مجاهدان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض کرده و رجا واثق داریم، بفضل رب الارباب در اولین فرصت ممکن نظام مقدس، ملت ایران عزیز و محور جهانی مقاومت به این اقدامات ذلیلانه پاسخی سخت و کوبنده و انتقام گیر خواهند داد همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: " با رفتن او به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند". (۱۳۹۸.۱۰.۱۳)

دشمن شرور ملت ایران  بداند که این اقدامات کور و غیر انسانی، زمینه ساز اجماع جهانی علیه ظلم آشکار و جنایات نظام سلطه و رسوایی و ریشه کنی غده سرطانی بشریت، رژیم جعلی صهیونیستی خواهد شد و پرچم جبهه مقاومت و ظلم ستیزی را تا نابودی صهیونیسم جهانی بر افراشته خواهند کرد.

اکنون نیز نشانه های سقوط این هیمنه پوشالی به خوبی دیده می شود به طوری که بسیاری از نویسندگان و تحلیلگران نیز پیش بینی های علمی را در این زمینه انجام دادند که نشان از رسیدن رژیم صهیونیستی به خط پایان خود را دارد، رشادت های سردار سلیمانی که نتایجی از جمله خروج آمریکایی ها از عراق و شکست طرح معامله قرن در خاورمیانه را به همراه داشت از جمله موضوعاتی است که پایان اسرائیل جنایتکار را به خوبی اثبات می کند. مطمئنا موضوع عادی سازی روابط حکام مرتجع برخی کشورهای عربی نیز به همین سرنوشت دچار خواهد شد زیرا نسل تربیت شده مکتب حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس سپاه هنوز در این مسیر فعال هستند و در جهت این خط مقدس حرکت می کنند که با این روند همان طور که نشانه های اضمحلال در آمریکا مشاهده می شود نشانه های تضعیف اسرائیل غاصب هم به خوبی نمایان است.

 و نیک می دانیم تنها راه نجات با تاسی بر فرهنگ ایثار و شهادت ذیل رهنمو دهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)  و با اتحاد و انسجام عملی علیه آمریکای ددمنش و خونخوار، زمینه آزادی ملت های مظلوم و ستمدیده جهان از سلطه غده سرطانی بشریت و غاصب صهیونیستی فراهم خواهد شد و بزودی شاهد رهایی  ملت مظلوم فلسطین و یمن و عراق و افغانستان و سوریه و ...  از چنگال ظالمان و اشقیای زمان خواهیم بود. ان شالله!

کمیته حمایت ازانقلاب اسلامی مردم فلسطین – نهاد ریاست جمهوری

۱۳دیماه۱۳۹۹

۱۸ جمادی الاول ۱۴۴۱

۲ ژانویه ۲۰۲۰

نظر شما