روایت دختر شهید سلیمانی از دیدار با رهبر انقلاب

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۴۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۴۳۰۳
روایت دختر شهید سلیمانی از دیدار با رهبر انقلاب
زینب سلیمانی گفت: در دیدار اخیر با رهبر انقلاب، نمونه اولیه کتاب از چیزی نمی ترسیدم را تقدیم ایشان کردم که معظم له قبل از انتشار، این اثر را مزین به یادداشتی سراسر محبت کردند که چون روح بر کالبد کتاب نشست.

به گزارش برنا، زینب سلیمانی از روایت زینب سلیمانی از اهداء کتاب زندگینامه شهید سلیمانی به رهبر معظم انقلاب و یادداشت ایشان درباره کتاب "از چیزی نمی ترسیدم" سخن گفت و اظهار کرد: 26 آذر 1399 خداوند مهربان زیارت رهبر معظم انقلاب که جانم فدای ایشان باد را روزی ما فرمود. دیدار معظم له با اعضای ستاد بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و افراد خانواده ایشان بود.

او گفت: من به نمایندگی از خانواده حاج قاسم برای ایشان هدیه ای برده بودم، این هدیه زندگینامه به قلم حاج قاسم بود که قصد داشتیم به مناسبت سالگرد شهادت، در قالب کتابی منتشر کنیم. آنچه همراهم بود نمونه اولیه ای از کتاب بود که بعد از پایان دیدار آن را تقدیم رهبر انقلاب کردم درباره آن سوالاتی پرسیدند و این هدیه کوچک را با مهر پذیرفتند.

دختر سردار سلیمانی اضافه کرد: چند روز بعد از این دیدار و در دقایق پایانی شدن این کتاب متنی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب به دستم رسید ایشان منت گذاشته و قبل از مطالعه یادداشتی را به یاد سرباز وفادار خود نوشته بودند. متنی پر از مهر و عطوفت و بزرگواری که چون روح بر کالبد این کتاب نشست و متن بدین شرح بود:

بسمه تعالی 

 هر چیزی که یاد شهید عزیز ما را برجسته کند، چشم‌نواز و دلنواز است.
یاد او را اگرچه خداوند در اوج برجستگی قرار داد و بدین گونه پاداش دنیائی اخلاص و عمل صالح او را بدو هدیه کرد ولی ما هم هرکدام وظیفه‌ئی داریم.
کتاب حاضر را هنوز نخوانده‌ام اما ظاهراً میتواند گامی در این راه باشد.
رزقناالله ما رزقه من فضله
 

سیّدعلی خامنه‌ای 99/10/07

نظر شما