بازخوانی یک دیدار، همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دلها؛

توصیه حاج قاسم سلیمانی به مجلس عراق

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۱:۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۴۳۵۴
توصیه حاج قاسم سلیمانی به مجلس عراق
حاج قاسم سلیمانی در یک جمع صمیمانه به ما توصیه کرد که اگر می‌خواهید با یک نهاد و حزب خدایی در ایران کار کنید و ارتباط داشته باشید. حزب موتلفه اسلامی در ایران تنها حزبی هست که قدمت دارد و حزب ولایی و خدایی و در عرصه سیاسی ایران تاثیر گذار است. ارتباط و استفاده از تجارب حزب موتلفه اسلامی می تواند منجر به کسب برکاتی برای شما شود.

به گزارش برنا، حجت الاسلام و المسلمین شیخ جلال الدین صغیر عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق با دبیر کل حزب موتلفه اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار که در دفتر مرکزی حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق با تبریک شهادت حاج قاسم سلیمانی، ایشان را سردار بزرگ اسلام نامید که مختص ایران نیست و به جهان تشیع تعلق دارد.

همچنین وی رییس جمهور آمریکا را عنصر نجات یهودیان صهیونیست برشمرد که آن ها متمرکز بر ایران و شیعیان جهان هستند.

شیخ جلال الدین صغیر، درباره حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد گفت: هدف قرار دادن عین الاسد اثرات قابل توجه میدانی و نظامی داشته است و حقیقتی که اتفاق افتاده است بسیار پیچیده تر از آنی است که در رسانه‌ها مطرح شده و این پایگاه از لحاظ نظامی قفل شده و دیگر قابل استفاده نیست.

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی ادامه داد: بعد از شهادت حاج قاسم دشمنان سعی بر جدایی دو ملت ایران و عراق داشتند که فایده‌ی نداشت و ما همه در یک کشتی هستیم و باید در جهت اهداف مان همکاری کنیم. امانت اسلام امانت همه ماست و باید در جهت زمینه سازی ظهور حضرت مهدی عجل الله طبق وعده قران کریم مقدمات ظهور بستر سازی و فراهم شود، ان شاالله.

وی با بیان خاطره ای از حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی در یک جمع صمیمانه به ما توصیه کرد که اگر می‌خواهید با یک نهاد و حزب خدایی در ایران کار کنید و ارتباط داشته باشید. حزب موتلفه اسلامی در ایران تنها حزبی هست که قدمت دارد و حزب ولایی و خدایی و در عرصه سیاسی ایران تاثیر گذار است. ارتباط و استفاده از تجارب حزب موتلفه اسلامی می تواند منجر به کسب برکاتی برای شما شود.

دکتر بادامچیان نیز ضمن عرض تبریک و تسلیت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، خون این سرداران اسلام را موجب تزریق خون جدیدی به جامعه جهانی دانسته و اذعان داشت: آمریکایی ها فکر می کنند که این افراد را می‌کشند ولی از این نکته غافل هستند که بازتاب شهادت ایشان در جهان بسیار موثر و تاثیر گذار است و آنها زنده جاوید می شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی حادثه فرودگاه بغداد را ناشی از عجز آمریکا و اسرائیل دانست و با اشاره به اشتراکات دو ملت ایران و عراق در بینش، جهان بینی و رهبر جامعه اسلامی اذعان داشت: با نصرت الهی پیروزی برکفار و ستمگران حتمی خواهد بود.

در پایان این دیدار بر ضرورت تحکیم و گسترش ارتباط دو حزب از سوی دوطرف تاکید شد.

photo_۲۰۲۱-۰۱-۰۳_۱۱-۰۲-۳۸

 

نظر شما