رئیس جمهور آمریکا:

امیدوارم پنس به کمک ما بیاید

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۱۵۵۲۵
امیدوارم پنس به کمک ما بیاید
رئیس جمهور آمریکا ابراز امیدواری کرده است که مایک پنس برای تغییر نتایج انتخابات جنجالی نوامبر به او و ستاد انتخاباتی اش کمک کند.

به گزارش برنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، دوشنبه در یک سخنرانی در ایالت جورجیا در حمایت از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات مجلس سنا گفت: امیدوارم مایک پنس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، از جایگاهش به عنوان رئیس مجلس سنا استفاده کرده و به تغییر نتیجه انتخابات کمک کند.

او در ادامه ضمن تکرار ادعاهای خود درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر، افزود: لیبرال دموکرات ها هرگز کاخ سفید را به تصرف خود درنخواهند آورد.

ترامپ اظهار کرد: این امکان هرگز وجود ندارد که ما در انتخابات ایالت جورجیا شکست خورده باشیم. دو انتخابات داشتیم و من در هر دو پیروز شدم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه بار دیگر بر ادامه تلاش هایش برای ابطال نتایج انتخابات تاکید کرد و گفت: جو بایدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده وارد کاخ سفید نخواهد شد. اگر مجلس سنا و کاخ سفید در اختیار دموکرات ها قرار بگیرد، البته آنها کاخ سفید را تصرف نخواهند کرد، با تمام قدرت و توان مقابله و مبارزه خواهیم کرد.

ترامپ بار دیگر گفته است که شکست در انتخابات جنجالی 3 نوامبر را قبول نخواهد کرد.

او درباره کمک مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا برای تغییر نتایج انتخابات نیز گفت: امیدوارم مایک پنس به کمک ما بیاید. امیدوارم معاون رئیس جمهور به کمک ما بیاید. او انسان بزرگی است. البته اگر به ما کمک نکند، آن وقت دیگر این قدر او را دوست نخواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز