سرلشکرسلامی در حاشیه افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید سلیمانی:

سپاه سرمایه و ثروت حیاتی و دارایی معنوی ملت ایران است/ مردم برای سپاه بسیار مقدس و نور چشم‌اند

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۶:۳۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۶۶۲۴
سپاه سرمایه و ثروت حیاتی و دارایی معنوی ملت ایران است/ مردم برای سپاه بسیار مقدس و نور چشم‌اند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که مردم برای سپاه بسیار مقدس هستند، گفت: سپاه سرمایه و ثروت حیاتی و دارایی معنوی ملت ایران است.

به گزارش برنا به نقل از سپاه نیوز؛ در مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات و مسئولان محلی، بیمارستان ۶۴ تختخوابی  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر  چاه مبارک  استان بوشهر افتتاح و راه اندازی شد.

فرمانده کل سپاه در این آیین سپاه را سرمایه و ثروت حیاتی و دارایی معنوی ملت ایران توصیف و  بیان کرد: مردم برای سپاه بسیار مقدس و نور چشم‌اند. و پیشمرگی برای آنها و برای حفظ آبرو و نوامیس این مردم و برای پیشرفت و امنیت این مردم  معانی مقدسی است که سپاه در جستجوی آن است.

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: هیچ منتی بر مردم نیست و خدمت گذاری به این مردم یک وظیفه و ماموریت دائمی است. این دستور فرمانده عظیم الشان ما است که بی دریغ و بدون منت و اذیت در صداقت و بااخلاص در خدمت این مردم باشیم.

همچنین در این مراسم فرمانده نیروی دریایی سپاه  نیز گفت : ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک رسانی  و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 سردار تنگسیری در ادامه افزود : ما در این بیمارستان  بهترین تجهیزات درمانی را قرار دادیم و در آینده نزدیک ان شاءالله بخش های فوق تخصصی دیگر در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه یادآور شد : این از افتخارات بزرگ ما است که خودمان را خادم مردم می‌دانیم و همیشه خودمان از مردم می دانیم و برای رفع مشکلات مردم همیشه تلاش می کنیم.

سردار تنگسیری افزود: ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک رسانی  و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

این بیمارستان شامل بخش های عمومی درمانی، اورژانس، بستری، آزمایشگاه و تصویر برداری درمانی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و با زیر بنای ۷۲۰۰ متر مربع در سه طبقه به بهره برداری  رسید.  بیمارستان شهید سلیمانی برای استفاده عموم مردم این منطقه و  از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری(ره) به استان هرمزگان در سال ۹۰ تامین و تجهیز شده است. از امکانات این بیمارستان بخش های سی سی یو، آی سیو، آی سیو نوزادان، زایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه و سایر امکانات درمانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز