بازدید معاون اول رییس جمهور از بندر شهید بهشتی چابهار

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۹:۲۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۶۸۲۰
بازدید معاون اول رییس جمهور از بندر شهید بهشتی چابهار
معاون اول رییس جمهور از بندر شهید بهشتی چابهار و طرح‌های توسعه‌ای این بندر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این طرح‌ها قرار گرفت.

به گزارش برنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان، با حضور در بندر شهید بهشتی چابهار، ضمن بازدید از این طرح های در دست اجرای بندر، پروژه احداث شبکه اطفاء حریق و آبیاری قطره ای فضای سبز بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری و کوی مسکونی را افتتاح کرد.

همچنین با حضور معاون اول رییس جمهور عملیات اجرایی پروژه پوشش کامل رادیویی سواحل استان و احداث ساختمان جستجو و نجات دریایی پسابندر آغاز شد.

جهانگیری در مراسم آغاز عملیات این طرح ها، اظهار داشت: به فضل الهی یکی از آرزوهای هر ایرانی و بخصوص مردم شرق و جنوب شرق کشور محقق شده و بندر عظیم شهید بهشتی چابهار به یکی از بنادر مهم و استراتژیک تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طرح های مهم توسعه ای در این منطقه در حال اجراست، افزود: امروز این منطقه قادر است نه تنها نیاز کشور بلکه نیازهای کل منطقه را تامین کند و اجرای این طرح ها برای آینده منطقه ما و بخصوص همسایگان بسیار مفید خواهد بود.

جهانگیری ادامه داد: خوشحالم که در این بندر مهم صادرات و واردات و ورود و خروج کالا هم به مقصدایران و هم کشورهای همسایه بخصوص افغانستان با سرعت و شدت در حال انجام است.

معاون اول رییس جمهور افزود: امروز بیش از ۳ هزار میلیارد تومان طرح در بندر در دست ساخت است و عملیات اجرایی پروژه مخابراتی برای منطقه نیز آغاز شده است که از مجریان طرح می خواهم با جدیت این طرح‌ها را پیگیری کنند.

نظر شما