مصطفوی در سومین کنفرانس احزاب حامی مقاومت:

روش‌های تهاجم جبهه کفر را نشناسیم نمی‌توانیم از خودمان خوب دفاع کنیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۱۷۷۸۱
روش‌های تهاجم جبهه کفر را نشناسیم نمی‌توانیم از خودمان خوب دفاع کنیم
رئیس کمیسیون علمی-فرهنگی شورای روابط خارجی با بیان اینکه اگر روش‌های تهاجم جبهه کفر را نشناسیم نمی‌توانیم از خودمان خوب دفاع کنیم،گفت: ما در مقابله با دشمن با یک کشور طرف نیستیم و با یک جبهه طرف هستیم.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، مهدی مصطفوی رئیس کمیسیون علمی-فرهنگی شورای روابط خارجی در سومین نشست کنفرانس احزاب حامی مقاومت، اظهار داشت: شهید سلیمانی یکی از نمونه‌هایی بود که اشداء علی‌الکفار و رحماءبینهم بود.

رئیس کمیسیون علمی-فرهنگی شورای روابط خارجی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان ما در قالب یک جبهه کفر علیه مومنین عمل می کنند و سران استکبار هرچند گاهی تصمیم می‌گیرند منافع را برای خودشان کسب کنند ولی جمع کفار ترجیح می دهند مشارکت در مقابله با حق داشته باشند، تصریح کرد: تاریخ فعالیت های دشمنان اسلام و غرب و صهیونیسم نشان می دهد که اینها همواره تلاش کرده اند که در یک مجموعه علیه اسلام و مسلمین عمل کنند.

وی افزود: اگر هم زمانی از درون شیطان بزرگ رشد می‌کند و تصمیم می‌گیرد که منافع کفر را فقط برای خودش کسب کند و دیگران را مشارکت ندهد و اروپا را حذف کند، امکان ادامه این برای جبهه کفر سخت می شود و نمی پذیرد. امروز با ترتیب انتخاباتی که در آمریکا سعی کرده اند جناحی را حاکم کنند که مشارکت غرب را هم در چپاول جهان اسلام قبول کند.

مصطفوی با تاکید بر اینکه ما در مقابله با دشمن با یک کشور طرف نیستیم و با یک جبهه طرف هستیم که برنامه‌ریزی مشارکتی باهم برای انجام عملیاتشان دارند،‌ اظهار داشت: باید ببینیم جبهه کفر چگونه عمل می‌کند و تهاجمش به چه شکل صورت می‌گیرد. اگر روش های تهاجم جبهه کفر را نشناسیم معلوم نیست بتوانیم از خودمان خوب دفاع کنیم.

وی ادامه داد: برخی فکر می‌کنند تهاجم فقط نظامی و سیاسی و اطلاعاتی و فرهنگی هست اما با کمی دفت مشخص می‌شود که دشمن از تمامی ظرفیت ها استفاده می‌کند.

رئیس کمیسیون علمی-فرهنگی شورای روابط خارجی تاکید کرد: یکی از مناطقی که جبهه آن به آن متوجه است و مورد حضور و نفوذش هست منطقه غرب آسیا هست. منطقه ای که به لحاظ استراتژیکی و منابع انرژی و حضور رژیم غاصب صهیونیستی حساس است لذا این منطقه برای جبهه کفر مهم تلقی می شود.

وی با اشاره به اینکه ممکن است بین آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و ایتالیا  و اسپانیا برخی اختلافات درمورد چگونگی حضور و نفوذشان در این منطقه وجود داشته باشد ولی درمورد اهداف کلی‌شان مشترک برنامه ریزی می کنند، خاطرنشان کرد: جبهه کفر برای حضور و نفوذ در منطقه از ظرفیت‌های اقتصادی استفاده می‌کند و این کشورها را تحریم می کند و همه فشار های اقتصادی را برای به کارگیری این ظرفیت به کار می‌گیرد و برای محقق کردن اهداف سیاسی سعی کرد از نفوذ استفاده کند و از مسئولین سیاسی و امنیتی برای کسانی زمینه سازی فعالیت کند که مرتبط با خودشان هستند.

رئیس کمیسیون علمی-فرهنگی شورای روابط خارجی با تاکید بر اینکه سعی می‌کنند مولفه‌های قدرت غرب آسیا را تضعیف کنند تا بتوانند بهتر حضور و نفوذ داشته باشند و اهدافشان را محقق کنند، گفت: یکی از مولفه های قدرت منطقه علاوه بر موقعیت استراتژیک و توان اقتصادی بالا بخاطر منابع انرژی قدرت معنایی و برخورداری از مذهب و ایمان مردم هست.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه های قدرت مردم غرب آسیا ایمان این مردم هست، خاطرنشان کرد: امروز غیر مسلمان‌ها و سکولارها هم معتقدند که مولفه مذهب و ایمان از مهم‌ترین مولفه های قدرت است و جبهه کفر تلاش می‌کند این مولفه قدرت را تضعیف کند. همچنان که تلاش می‌کند قدرت اقتصادی و ظرفیت های نظامی مردم منطقه را تضعیف کند و از بین ببرد.

مصطفوی ضمن تاکید بر اینکه وظیفه ما این است که مومنین باید برابر جبهه کفر تشکل جبهه مومنین بدهند،‌تصریح کرد: مومنین در برابر جبهه کفر نمی‌توانند به تنهایی عمل کنند و باید بتوانند برنامه‌های جبهه کفر را خوب بشناسند و باید برای رصد جبهه کفر باهم مرتبط باشند و تبادل اطلاعات کنند.

نظر شما