وزیران دفاع و نیرو در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور یافتند

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۲۲:۲۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۹۲۴۵
وزیران دفاع و نیرو در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور یافتند
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس از حضور وزیران دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیرو برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه برنا، به نقل از ایرنا، سیدغنی نظری خانقاه از حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رضا اردکانیان وزیر نیرو در کمیسیون اقتصادی برایپاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

به گفته عضو هیات رییسه مجلس، در جلسه امروز سوال مصطفی میرسلیم از سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در خصوص علت عدم اجرای صحیح «طرح ملی موتور دیزل» مطرح شد.

نظری گفت: بر اساس اظهارات میرسلیم دلیل عدم داخلی‌سازی، خسارت بسیاری به کشور وارد شده است.

وزیر دفاع در پاسخ به وی توضیح داد؛ شرکت‌هایی که وظیفه انجام این مهم را دارند مستقیما زیر نظر وزارت دفاع نیستند هرچند اقداماتی در جهت اجرای صحیح این طرح انجام شده است.

نظری‌ خانقاه تصریح کرد: پس از بحث بسیار، میرسلیم از پاسخ‌های وزیر قانع نشد لذا مقرر شد؛ جلسه دیگری برگزار شود و اگر در آن جلسه نیز سوال‌کننده قانع نشود طبق آیین‌نامه سوال به صحن علنی ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: امروز همچنین روح‌الله نجابت نماینده شیراز از وزیر نیرو درخصوص «قطعی مکرر برق واحدهای صنعتی و کشاورزی که خلاف ماده ۲۵ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار است»  سوال کرد که مقرر شد؛ ظرف یک ماه اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد و پس از آن درباره این سوال تصمیم‌گیری خواهد شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین امروز نمایندگان به منظور پیگیری وضعیت بازار بورس و تقویت این بازار از سازمان بورس اوراق بهادار بازدید کردند.

نظر شما