خباثت تا آخرین نفس/ پومپئو ایران را متهم به ارتباط با القاعده خواهد کرد؟!

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۹۳۷۹
خباثت تا آخرین نفس/ پومپئو ایران را متهم به ارتباط با القاعده خواهد کرد؟!
منابع خبری اعلام کردند که مایک پومپئو، وزیر خارجه دولت به آخر خط رسیده ترامپ، وعده داده که امروز، سه‌شنبه ۲۳ دی ماه با استفاده از اسنادی که به گفته او به تازگی از طبقه‌بندی محرمانه خارج شده‌، ایران را متهم به ارتباط با القاعده خواهد کرد. العالم - آمریکا

به گزارش برنا پمپئو که در طول دوران مسئولیتش در وزارت خارجه آمریکا از هیچ خباثتی درقبال مردم ایران خودداری نکرده در فاصله زمانی هشت روز مانده به پایان دولت دونالد ترامپ بدنبال برگزاری شوی تبلیغاتی جدید است.

اگرچه هنوز مشخص نیست که پمپئو در سخنرانی امروز خود در کلوپ ملی مطبوعات آمریکا بدنبال اعلام چه موضوعی است اما برخی رسانه های غربی گمانه زنی کرده اند که به‌رغم شک و تردیدهایی که در نهادهای اطلاعاتی وکنگره آمریکا وجود دارد،او تلاش خواهد کرد که فردی را که در مردادماه امسال در تهران کشته شد به سازمان القاعده مرتبط کند.

به نظر می رسد پمپئو که آخرین روزهای حضور در مسئولیت وزارت خارجه آمریکا را سپری می کند، بدنبال موج سازی تبلیغاتی و ایجاد فضای خبری انحرافی برای "تغییر جهت افکار عمومی" از افتضاح بی سابقه ای است که هواداران ترامپ با فراخوان او در ۶ ژانویه رقم زدند و با حمله به کنگره آمریکا و غارت آنجا رسوایی غیر قابل جبرانی را در سطح جهانی برای این کشور بوجود آوردند.

جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا پس از حوادث ۶ ژانویه در واشنگتن رسما دونالد ترامپ را مسئول مستقیم این رخداد معرفی کرد و از حمله کنندگان به کنگره آمریکا که موجب کشته شدن ۵ نفر شدند به عنوان " تروریست‌های داخلی" نام برد.

 

نظر شما