درخواست رهبر دموکرات سنا از اف.بی.آی

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۴:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۹۸۶۴
درخواست رهبر دموکرات سنا از اف.بی.آی
رهبر اقلیت دموکرات در مجلس سنا از پلیس اف. بی. آی خواست، شورشیانی که هفته گذشته به ساختمان کنگره یورش بردند باید از سفر کردن منع شوند.

به گزارش برنا از خبرگزاری آسوشیتدپرس، چاک شومر سه شنبه شب در نامه ای به اف بی آی خواست تا مانع سفر افرادی شود که هفته گذشته در حمله به ساختمان کنگره حضور داشته‌اند.

درخواست شومر در حالی صورت می‌گیرد که حامیان خشونت طلب و افراطی ترامپ تهدید کرده‌اند که دوباره در زمان تحلیف جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا در واشنگتن تجمع خواهند کرد.

گفته می‌شود عمده افرادی که هفته گذشته به ساختمان کنگره حمله کردند شب قبل از آن از طریق هواپیما از دالاس به واشنگتن سفر کرده بودند.

پس از حادثه تروریستی یازده سپتامبر لیستی با عنوان لیست تروریستی در پلیس اف بی آی تهیه شد که برای پیش گیری از اقدامات تروریستی و خشونت طلبی، نیروهای امنیتی نام برخی افراد را  به آن اضافه می‌کنند.

در صورتی که نام  فردی به این لیست اضافه شود وی ممنوع سفر خواهد شد و دیگر نمی‌تواند از شهر خود خارج شود.

ترس از شورش و طغیان حامیان تندرو ترامپ در مراسم تحلیف بایدن در حالی گسترش یافته است که شبکه سی ان ان سه شنبه شب گزارش داد که تهدیدات جدیدی علیه نمایندگان مطرح شده و هزاران هوادار تندرو ترامپ در روز تحلیف بایدن به دنبال محاصره ساختمان کنگره هستند.

سی ان ان به نقل از یکی از اعضای کنگره که در اواخر روز دوشنبه در جریان تعدادی از تهدیدهای جدید علیه قانونگذاران بود، نوشت: هزاران نفر از افراط گرایان مسلح طرفدار دونالد ترامپ در حال برنامه ریزی برای محاصره ساختمان کنگره آمریکا پیش از مراسم تحلیف جو بایدن هستند.

"کانور لمب" نماینده دموکرات پنسیلوانیا گفت: شمار افرادی که قرار است در مقابل ساختمان کنگره در روز مراسم تحلیف بایدن تجمع کنند حدود چهار هزار شورشی مسلح است.

به گفته لمب، طرفداران مسلح ترامپ همچنین نحوه حضور خود مقابل ساختمان کنگره را برنامه ریزی کرده‌اند و آنان می دانند که باید چه ساعتی شلیک کنند و چه ساعتی شلیک نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز