سی ان ان اعلام کرد:

تقلای ترامپ برای عفو خود و فرزندانش!

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۸:۰۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۹۸۹۴
تقلای ترامپ برای عفو خود و فرزندانش!
شبکه سی ان ان صبح چهارشنبه گزارش داد که دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا همچنان در تقلا است تا خود و فرزندانش را مورد عفو قرار دهد.

به گزارش برنا، سی ان ان به نقل از چندین منبع گزارش داد که پس از حمله به ساختمان کنگره، رییس جمهوری آمریکا بحث در مورد عفو خود و فرزندانش را ادامه داده است.

گفته می‌شود در صورتی که ترامپ بتواند خود و فرزندانش را قبل از ترک کاخ سفید مورد عفو قرار دهد، در آن صورت مانع پیگرد قانونی خود و اعضای خانواده‌اش پس از روی کار آمدن دولت جدید بایدن خواهد شد.

تلاش‌های ترامپ در این زمینه در حالی صورت می‌گیرد که به دنبال حمله حامیان تندرو وی به ساختمان کنگره علاوه بر ایجاد اخلال در نشست مشترک کنگره پنج نفر جان خود را از دست دادند.

به نوشته سی ان ان، با تلاش شدید دموکرات ها برای استیضاح هرچه زودتر ترامپ و یا برکنار کردن وی با استناد به متمم ۲۵ قانون اساسی، نگرانی اصلی رییس جمهوری امریکا هم اکنون حفاظت از خود و فرزندانش است.

اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را دنبال می‌کنند که ابتدا مایک پنس معاون رئیس جمهوری را ملزم کنند تا بر اساس اعمال متمم ۲۵ قانون اساسی، ترامپ را برکنار کند.

این اقدام پس از حوادث چهارشنبه ۱۷ دی ماه در واشنگتن دی سی رخ داد که هواداران ترامپ به ساختمان کنگره که در حال تایید شمارش آرای گزینشگران و اعلام پیروزی رسمی جو بایدن بودند، یورش بردند.

بسیاری از صاحب‌نظران سیاسی، اقدام ترامپ را تحریک به شورش تلقی می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز