مشاور سیاست داخلی رئیس جمهوری آمریکا:

جدی‌ترین مشکلی که با مردم مواجه هستند، ملی‌گرایی و سفیدبرتر پنداری است

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۲۱:۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۷۲۱۵
جدی‌ترین مشکلی که با مردم مواجه هستند، ملی‌گرایی و سفیدبرتر پنداری است
مشاور سیاست داخلی رئیس جمهوری آمریکا گفت: ما دیده‌ایم که همه مردم در تلویزیون گفتند که جدی‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستند، ملی‌گرایی و سفیدبرترپنداری است؛ کسانی که تمایلشان را به استفاده از خشونت در برخی موارد نشان دادند.

به گزارش برنا، مشاور سیاست داخلی رئیس جمهوری آمریکا، ملی‌گرایی و سفیدبرترپنداری را دو مشکل جدی آمریکا برشمرد و گفت تهدید افراط‌گرایی داخلی را جدی می‌گیریم.

سوزان رایس افزود: ما دیده‌ایم که همه مردم در تلویزیون گفتند که جدی‌ترین مشکلی که با آن مواجه هستند، ملی‌گرایی و سفیدبرترپنداری است؛ کسانی که تمایلشان را به استفاده از خشونت در برخی موارد نشان دادند.

مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: به همین دلیل، رئیس جمهوری دستور داده است که جامعه اطلاعاتی یک ارزیابی جامع از ماهیت این تهدید و چالش، منشا و ریشه‌های آن گردآوری کنند و به این ترتیب برای سیاست‌گذاران این اطلاعات مهم را فراهم سازند چرا که توجه به این چالش‌ها بسیار اهمیت دارد.

رایس تاکید کرد: شورای امنیت ملی یک ظرفیت را برای تمرکز به خشونت افراط‌گرایی داخلی ایجاد کرده است تا بین آژانس‌ها و درون کاخ سفید در اتخاذ سیاست‌های لازم در این زمینه، هماهنگی ایجاد کند.

نظر شما